Innkjøp?

Har dere en liste på småting dere vet dere burde ha ?
sånn type paracet, termometer osv osv ?
 
Har det meste om det blir en jente:hilarious: må kjøpe en del nytt dersom det blir gutt.
 
Har dere en liste på småting dere vet dere burde ha ?
sånn type paracet, termometer osv osv ?
Det finnes masse sånt på nett, noe får man også i babypakke fra apotek og dagligvare..
 
Har egentlig det meste, utenom klær, for de ga jeg bort. Og så skal jeg ha ny stelleveske. Men det blir en god stund til vi kjøper noe enda. Er are 4+5 :happy:
 
Vi har kun EN liten, søt body. :D haha! Måtte kjøpe NOE. Men resten får vente ei stund! :)
 
Har ikke kjøpt noe, og ikke begynt å planlegge å kjøpe noe heller. Men har begynt å kikke på ny bil, da.
 
Vi har fått en body av sponsoren til typen :)
Ellers tenker jeg at vi kan arve en del av søskenbarn som har fått små for en tid siden, og jeg regner med at besteforeldre kjøper litt.
Foreløpig har vi bestemt oss for at vi kun skal kjøpe det vi absolutt trenger i første omgang og heller fylle på når vi mener at vi "trenger" det :)
 
Sist svangerskap ventet jeg til over uke 13 eller noe sånt før jeg kjøpte et par sokker. Jeg var i London i helga sammen med ei venninne, og kunne ikke dy meg da jeg så en nydelig body. :p
 
Har dere en liste på småting dere vet dere burde ha ?
sånn type paracet, termometer osv osv ?

Jeg skal handle inn laktulose, Mepilex til såre brystvorter, sink salve, minifom og babyolje. Og en ny nesesuger! Den va så gull å ha sist!
Ellers har jeg termometer, smertestillende til meg selv å litt sånt andre ting som er greit å ha de første ukene.

Tenker ikke så mye på utstyr (seng, stellebord, klær ol) til babyen akkurat, det ordner seg liksom. Men har friskt i minnet hvor styr det var å sende pappaen på apoteket annahver dag, eller måtte dra rumpen sin dit selv når man er sliten:hilarious:
 
Vi har ikke kjøpt inn noe enda. Kun en body som jeg strøk på et print for å overraske barnefar med da jeg skulle fortelle at vi venter barn:love7

Ellers har vi laget en liste med de store tingene vi må kjøpe, og hvilken type vi vil ha av det, slik at vi kan følge med når det kommer tilbud:happy:
Vi blir nok å fordele kjøpene utover mnd, slik at ikke alt må kjøpes på samme lønning:eek:
 
Jeg har alt klart dersom vi får ei jente, men får vi en gutt må vi nok handle litt eller arve litt av søstra mi som fikk gutt i sommer.

Jeg ønsker meg ny bilstol. Den vi hadde er så ekkel etter den ble lånt ut til søstra mi. Det var egentlig en utrolig god bilstol som kunne klikkes rett på ei vogn så jeg slapp å ta Lillemor ut av bilstolen når hun sov, eller når det var kaldt.
 
Har det meste klart, men skal kjøpe bilstolpose denne gangen, trengte ikke det til junigutten vår:)
 
Bare fordi jeg er crazy!
Har dere kjøpt noe? Noe dere har klart fra før?

Her har vi omtrent alt unntatt bilstol klart siden vi har holdt på så lenge og nylig mistet, før jul.

I dag kjøpte jeg en pakke sokker for å gi godfølelsen!
Vis vedlegget 290274

Disse sokkene er kjempegode :) de er litt smal i ankelen slik at de ikke lett faller av tynne spedbarn føtter. De eneste sokkene som holdt seg på storebror. Brukte bare disse frem til 5 mnd, alt annet ble sparket av eller falt av,
Så du har gjort et lurt kjøp :) også er de veldig skjønne da med den teksten på :love7
 
Jeg har alt klart dersom vi får ei jente, men får vi en gutt må vi nok handle litt eller arve litt av søstra mi som fikk gutt i sommer.

Jeg ønsker meg ny bilstol. Den vi hadde er så ekkel etter den ble lånt ut til søstra mi. Det var egentlig en utrolig god bilstol som kunne klikkes rett på ei vogn så jeg slapp å ta Lillemor ut av bilstolen når hun sov, eller når det var kaldt.

De fleste bilstoler kan klikkes rett på vognen, dersom du har adapter, så det skal ikke være noe problem å få tak i:)

Men uansett kjedelig at dere lånte bort bilstolen og får den tilbake i dårlig stand:confused:
 
Har kjøpt superfine pysjer fra Newbie (to-pakning) og noen enkle bodyer. Prøver å holde meg unna til 1 trimester er over. Store planer om en Dumbo body fra Wheat by Disney da:joyful:
 
Har strikket en romper, kjøpt ei briar handmade kyse i rust, en omslagsbody fra marmar, 3 bibs smokker i nøytrale farger, og 2 nye gulpekluter i matchende farger som smokkene.
Men skal ha det i påskeegget sammen med ett ultralyd bilde, som ungene får åpne i påsken, når de får vite om at det kommer en liten søster eller bror :happy:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190331-132432_Facebook.jpg
    Screenshot_20190331-132432_Facebook.jpg
    11,5 KB · Visninger: 1
  • Screenshot_20190331-132409_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190331-132409_Samsung Internet.jpg
    9,4 KB · Visninger: 1
  • Screenshot_20190331-132345_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190331-132345_Samsung Internet.jpg
    13 KB · Visninger: 1
  • Screenshot_20190331-132325_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190331-132325_Samsung Internet.jpg
    13,6 KB · Visninger: 1
  • Screenshot_20190331-132311_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190331-132311_Samsung Internet.jpg
    10,9 KB · Visninger: 1
  • Screenshot_20190331-132258_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20190331-132258_Samsung Internet.jpg
    11,5 KB · Visninger: 2
Last edited:
Back
Topp