Innkjøp?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Bare fordi jeg er crazy!
Har dere kjøpt noe? Noe dere har klart fra før?

Her har vi omtrent alt unntatt bilstol klart siden vi har holdt på så lenge og nylig mistet, før jul.

I dag kjøpte jeg en pakke sokker for å gi godfølelsen!
Snapchat-703569221.jpg
 
Har det meste fra barn 1. Men håper på jente denne gangen, da får jeg kjøpt litt nytt i alle fall :D
 
Har spart på litt tøy fra de andre men ellers har vi ingenting. Kommer ikke til å planlegge eller gjøre noe før jeg er langt forbi halvveis.
 
Har spart på litt tøy fra de andre men ellers har vi ingenting. Kommer ikke til å planlegge eller gjøre noe før jeg er langt forbi halvveis.
Det er et tveegget sverd for meg.. Jeg er livredd for å tro og håpe, samtidig som jeg er fast bestemt på at alt skal være i hus lenge før termin.
Derfor er det fint at det eneste store vi trenger foreløpig er bilstol, som jeg forsåvidt også har bestemt oss for.. mannen får bidra med å se på farger :hilarious:
 
Det er et tveegget sverd for meg.. Jeg er livredd for å tro og håpe, samtidig som jeg er fast bestemt på at alt skal være i hus lenge før termin.
Derfor er det fint at det eneste store vi trenger foreløpig er bilstol, som jeg forsåvidt også har bestemt oss for.. mannen får bidra med å se på farger :hilarious:
Iom at jeg har vært gravid tre ganger de siste to åra så har jeg liksom planlagt ferdig.
Bare å tråle Finn og Facebook etter det vi skal ha.
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Har strikket et par votter bare. Fra første har jeg ikke tatt vare på noe, ikke en sokk en gang:hilarious: Planlegger å kjøpe inn litt hver mnd, det er mest økonomisk
 
Vi har absolutt ingenting, og må begynne å sette oss inn i hva vi faktisk trenger! :woot:
Men vi venter kanskje litt, mye som kan skje enda!
 
Iom at jeg har vært gravid tre ganger de siste to åra så har jeg liksom planlagt ferdig.
Bare å tråle Finn og Facebook etter det vi skal ha.
Hehe, vi har også en plan for det vi enda ikke har kjøpt.
Har strikket et par votter bare. Fra første har jeg ikke tatt vare på noe, ikke en sokk en gang:hilarious: Planlegger å kjøpe inn litt hver mnd, det er mest økonomisk
Oi, hvilken oppskrift?
Vi har absolutt ingenting, og må begynne å sette oss inn i hva vi faktisk trenger! :woot:
Men vi venter kanskje litt, mye som kan skje enda!
Vel, mange velger å vente, det er også greit, tenkte bare jeg skulle sette igang diskusjonen :D
 
...og så lenge varte den planen om at vi ikke trengte noe:wacky: Fant ut at det var salg på nøstebarn og når jeg likevel handlet til de 2 småtrolla våre tenkte jeg at lille bønne også fortjente et sett ettersom det ser ut til å bli novemberbarn. Impulskontroll ønskes!!! :smiley-angelic001
 
...og så lenge varte den planen om at vi ikke trengte noe:wacky: Fant ut at det var salg på nøstebarn og når jeg likevel handlet til de 2 småtrolla våre tenkte jeg at lille bønne også fortjente et sett ettersom det ser ut til å bli novemberbarn. Impulskontroll ønskes!!! :smiley-angelic001
Her er den eneste grunnen til at jeg ikke kjøper noe mer at vi har omtrent alt :hilarious:
 
Er det billig med klær i Spania, eller er det fordi dere ønsker spesielle merker som ikke finnes her? Og uansett lurt å vente. Da veit man forhåpentligvis kjønn og kan være litt mer selektiv. Må si jeg gleder meg til å få vite det, slik at jeg kan kvitte meg med halvparten av lasset vi har tatt vare på her hjemme.
 
Har mye utstyr fra før av mtp at vi har en på 2 år :)
Kommer til å kjøpe litt nytt av klær når vi får vite kjønn :D
 
Har ikke kjøpt noe enda. Har 2 unger fra før, så det meste blir gjenbrukt. Har veldig lyst til å begynne å sy litt babyklær da, men venter noen uker til. Tror nytt bilsete er det eneste vi trenger å kjøpe.
 
Vi har jo alt etter frøkna som er rett over året nå, så er ikke mye vi trenger egentlig. Kanskje litt blått om det blir gutt :) Vurderer å kjøpe babynest og bedsidecrib denne gangen, for det hadde vi ikke sist.
 
Back
Topp