Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var den skitten eller sliten?Jeg har alt fra storesøster, men bilstolen har vært utlånt til søstra mi som fikk baby i sommer. Den er jeg usikker på om er mulig å få tilbake. Sist jeg så den bar den så ekkel at jeg ikke hadde tatt i den med en lang pinne...
Var den skitten eller sliten?
Å herregud, æsj og fysj hun hadde aldri fått låne noe av meg igjen!Den var full av gammel babygrøt og oppgulp. Dessuten har hun mistet kalesjen... Forstår ikke hvorfor jeg lånte den bort til henne.
Jeg måtte le! høres ut som min!Mamma vet om graviditeten, og hun var innom en butikk for meg på lørdag. Har ei venninne som venter baby iløpet av våren, og vi har ikke butikker med babyklær her, så jeg sendte mamma for å handle noe. Og hun kom ut fra butikken med det jeg hadde bedt henne om å kjøpe, pluss flere ting i str 50/56 som HUN syntes var så søtt og som vil passe perfekt for november
Mamma tok helt av da vi ventet første, på et tidspunkt måtte jeg be henne stoppe og sa til henne at vi ønsket å gjøre noen innkjøp selv ogsåJeg måtte le! høres ut som min!
Vi har allerede fått kjeft for å ha alt klart fordi "andre vil jo også kjøpe ting" så vi ender vel opp med 3-4 av ALTMamma tok helt av da vi ventet første, på et tidspunkt måtte jeg be henne stoppe og sa til henne at vi ønsket å gjøre noen innkjøp selv også
Ønsk dere penger til nyfødtfotografering istedenVi har allerede fått kjeft for å ha alt klart fordi "andre vil jo også kjøpe ting" så vi ender vel opp med 3-4 av ALT