Innkjøp?

Jeg personlig syns det er for tidlig å kjøpe noe ennå, men jeg ønsker meg en Leander vugge som henger på krok fra taket. Hadde så lyst på den både med Amira og Emrik, men ble aldri til at vi kjøpte en.
 
Har det meste etter mini som blir 2 nå i mars, kan hende jeg blir å vurdere bedsidecrib eventuelt, men ellers blir det nok sikkert kjøpt litt nye klær også. Bare fordi det er koselig å handle til baby...
 
Mangler bare vogn og bilstol - ellers har vi alt etter de to andre. Eller, vi trenger ikke vogn da, men jeg har veldig lyst på :rolleyes::p
 
Her blir det hvertfall en bedside seng. Ellers har jeg spart på endel fra førstemann. Ønsker meg egentlig ny vogn, men det er bare tullete:p
 
Noen som har dristet seg til å kjøpe noe fint enda?
 
Har det meste fra første, kjøpte en t-skjorte til jenta mi, står verdens beste storesøster på. Så hun kan få gi nyheten til besteforeldrene. Hun er veldig opptatt av at mamma skal få en bebi i magen. Hun vet ikke at jeg har det nå, men en mamma i barnehagen har det, så hun synes jeg og skal det :p:)
 
Jeg vindusshopping hele tiden Har bare noen sokker og biteleke foreløpig.
 
Jeg kjøpte 2 par ullsokker. Ett til oss, og ett til svigers :D jeg liker å ha sokkene på nattbordet som en liten glede.
 
Jeg har alt fra storesøster, men bilstolen har vært utlånt til søstra mi som fikk baby i sommer. Den er jeg usikker på om er mulig å få tilbake. Sist jeg så den bar den så ekkel at jeg ikke hadde tatt i den med en lang pinne... :nailbiting::yuck::smiley-chores020:sick006
 
Jeg har alt fra storesøster, men bilstolen har vært utlånt til søstra mi som fikk baby i sommer. Den er jeg usikker på om er mulig å få tilbake. Sist jeg så den bar den så ekkel at jeg ikke hadde tatt i den med en lang pinne... :nailbiting::yuck::smiley-chores020:sick006
Var den skitten eller sliten? :p
 
Den var full av gammel babygrøt og oppgulp. Dessuten har hun mistet kalesjen... Forstår ikke hvorfor jeg lånte den bort til henne.
Å herregud, æsj og fysj :hilarious: hun hadde aldri fått låne noe av meg igjen!
 
Har det meste fra de to første, men har solgt ett par ting. Tror det eneste vi trenger er bilstol, bedside crib og brystpumpe. :)
 
Jeg håper at de kommende besteforeldrene som ikke har barnebarn fra før (og som trodde de aldri kom til å bli besteforeldre) blir så i ekstase at de går bananas og kjøper alt det vi trenger :hilarious: haha.. det er ønsketenkning!
 
Min plan var jo å handle inn jevnlig frem mot termin så det ikke blir så dyrt, men har ikke dristet meg til å kjøpe noe ennå.. Så får se hvor lenge det går før første innkjøp er gjort:hilarious:

Har en del andre ting da, som må være på plass før baby kommer. Vi bor i en liten leilighet, så vi må få gjort noe med oppbevaring av saker og ting. Samt få orden på klær... Så vi må ha en kommode til hver av oss, og trådkurver til skap. Dette skal handles inn snart, men anser ikke det helt som ting til babyen da. Det er egentlig noe som burde gjøres uansett;)
 
Mamma vet om graviditeten, og hun var innom en butikk for meg på lørdag. Har ei venninne som venter baby iløpet av våren, og vi har ikke butikker med babyklær her, så jeg sendte mamma for å handle noe. Og hun kom ut fra butikken med det jeg hadde bedt henne om å kjøpe, pluss flere ting i str 50/56 som HUN syntes var så søtt og som vil passe perfekt for november :wacky:
 
Mamma vet om graviditeten, og hun var innom en butikk for meg på lørdag. Har ei venninne som venter baby iløpet av våren, og vi har ikke butikker med babyklær her, så jeg sendte mamma for å handle noe. Og hun kom ut fra butikken med det jeg hadde bedt henne om å kjøpe, pluss flere ting i str 50/56 som HUN syntes var så søtt og som vil passe perfekt for november :wacky:
Jeg måtte le! :hilarious: høres ut som min!
 
Mamma tok helt av da vi ventet første, på et tidspunkt måtte jeg be henne stoppe og sa til henne at vi ønsket å gjøre noen innkjøp selv også :D
Vi har allerede fått kjeft for å ha alt klart fordi "andre vil jo også kjøpe ting" så vi ender vel opp med 3-4 av ALT :hilarious:
 
Back
Topp