Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et tveegget sverd for meg.. Jeg er livredd for å tro og håpe, samtidig som jeg er fast bestemt på at alt skal være i hus lenge før termin.Har spart på litt tøy fra de andre men ellers har vi ingenting. Kommer ikke til å planlegge eller gjøre noe før jeg er langt forbi halvveis.
Iom at jeg har vært gravid tre ganger de siste to åra så har jeg liksom planlagt ferdig.Det er et tveegget sverd for meg.. Jeg er livredd for å tro og håpe, samtidig som jeg er fast bestemt på at alt skal være i hus lenge før termin.
Derfor er det fint at det eneste store vi trenger foreløpig er bilstol, som jeg forsåvidt også har bestemt oss for.. mannen får bidra med å se på farger
Hehe, vi har også en plan for det vi enda ikke har kjøpt.Iom at jeg har vært gravid tre ganger de siste to åra så har jeg liksom planlagt ferdig.
Bare å tråle Finn og Facebook etter det vi skal ha.
Oi, hvilken oppskrift?Har strikket et par votter bare. Fra første har jeg ikke tatt vare på noe, ikke en sokk en gang Planlegger å kjøpe inn litt hver mnd, det er mest økonomisk
Vel, mange velger å vente, det er også greit, tenkte bare jeg skulle sette igang diskusjonenVi har absolutt ingenting, og må begynne å sette oss inn i hva vi faktisk trenger!
Men vi venter kanskje litt, mye som kan skje enda!
Her er den eneste grunnen til at jeg ikke kjøper noe mer at vi har omtrent alt...og så lenge varte den planen om at vi ikke trengte noe Fant ut at det var salg på nøstebarn og når jeg likevel handlet til de 2 småtrolla våre tenkte jeg at lille bønne også fortjente et sett ettersom det ser ut til å bli novemberbarn. Impulskontroll ønskes!!!
Har en toåring og en ettåring. Hva er det vi ikke har liksom? Mannen blir jo helt svett av mengden klær og utstyrHer er den eneste grunnen til at jeg ikke kjøper noe mer at vi har omtrent alt
Ikke min, utrolig nok, og vi har ingen endaHar en toåring og en ettåring. Hva er det vi ikke har liksom? Mannen blir jo helt svett av mengden klær og utstyr
Så heldig du erIkke min, utrolig nok, og vi har ingen enda