Innkjøp

mamslykke2

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Når tenker dere å starte med å handle utstyr og andre ting til den lille? :) vi har vogn, lekegrind og stellebord etter storesøster, men må handle alt sånn småting og klær. Idag var jeg så gal at jeg handlet en pyjamas i størrelse 50 :D bare fordi jeg MÅTTE ha den, for den var så søøøt <3
 
Vi har alt etter hun vi har nå, da hun kom i slutten av februar. Blir evt noen klær dersom det blir en gutt. Blir det jente blir det ikke noe særlig i det hele tatt :)
 
alt av utstyr har eg. bilsete kjøper eg nytt. venter litt me å handle til eg e litt lengre på vei. e bare 3+3.
 
Vi har alt etter hun vi har nå, da hun kom i slutten av februar. Blir evt noen klær dersom det blir en gutt. Blir det jente blir det ikke noe særlig i det hele tatt :)

Ganske greit at det meste av utstyr er på plass, men jeg tror likevel jeg kommer til å gå bananas å handle alt mulig tull jeg egentlig ikke trenger :'D
 
Ganske greit at det meste av utstyr er på plass, men jeg tror likevel jeg kommer til å gå bananas å handle alt mulig tull jeg egentlig ikke trenger :'D
Men vi har alt mulig rart vi ikke trenger etter å ha gått bananas for under 1 år siden. Haha
[emoji14]

Kom forresten på at vi trenger en base til til bilen :)
 
Vi har også en del etter første, så blir event litt nye klær:)
 
Vi har alt etter hun vi har nå, da hun kom i slutten av februar. Blir evt noen klær dersom det blir en gutt. Blir det jente blir det ikke noe særlig i det hele tatt :)
Visste jeg hadde sett navnet ett sted før ;)
Samme terminforum igjen vi :)
 
Her blir det ikke noe mer innkjøp enn evt klær hvis det blir ei jente :) ellers har vi alt egentlig :)
 
Blir nok ikke å kjøpe så veldig mye, har mye/alt etter førsteman her:) evt et nytt sett bare for å kjøpe noe til baby :p
 
Må ha enda en seng. Ellers bare klær om det blir en jente☺️ Kjøpte alt nytt til gutten vi har, så det skal brukest en gang til;)
 
Vi må kjøpe inn alt fra A-Å :D Kommer nok til å vente med alt før etter nyttår, evnt ønske oss en del ting til jul, men jeg vil vente til jeg er over 12 uker på vei før vi handler inn noe stort.
Tenker siden vi begynner helt fra bunn med 0 utstyr fra før vil jeg nok velge mye i nøytrale fager slik vi kan bruke alt om igjen med neste mann :)
 
Skal prøve å vente til rundt uke 12 :) sprakk litt i dag :p kjøpte garn, så skal hekle litt framover, typ pledd, uro, bamser o.l. Må ha noe annet å tenke på når kvalmen slår til! Vi har jo ingenting, så noe blir vi å kjøpe, og noe blir vi forhåpentligvis å arve. Søstra mi fikk for 6mnd sia, og svigersøster venter en i disse dager. Så må vente å se ka vi får og ka vi treng å kjøpe ;) tenke å ønske litt i julegave, og shoppe på salg rundt jul :)
 
Jeg har en plan (som jeg håper jeg klarer å holde) om å kun kjøpe brukt. Pga sikkerhet så kommer jeg til å kjøpe ny madrass og ny bilstol. Men bortsett fra det så håper jeg at jeg skal klare å finne det meste brukt. Vi
 
Har vogn (mangler bag) og sprinkelseng. Resten har jeg kvittet meg med siden vi ikke skulle ha fler. Obs :D så blir mye nytt denne gang :p
 
Siden dette er første har vi ingenting.

Syns det er litt tidlig å handle inn noe enda, men jeg er en listoman, så har selvfølgelig laget lister! :p

Vi kommer forresten til å ønsker oss en del ting til jul. :)
 
Drøyer en stund med innkjøp, men kommer nok til planlegge/drømme litt tidlig. Venter nr 2, så vi har en del fra før. Men ny vogn skal jeg ha! Hadde bare et gammelt arvet drog til første, så nå skal jeg tenke nøye etter på hva jeg vil ha.

Og så har vi flytta siden sist, da første ble født bodde vi en liten leilighet. Nå bor vi i en tomannsbolig med to etasjer, så behovene er litt annerledes.
 
Har alt, men skal kjøpe litt mer klær. Og så savnet jeg ammepute sist, og må ha nytt babynest da jeg ødela det forrige i vask :p
 
Nå har vi vel egentlig alt. Må ha en tripptrappstol til og denne gangen vil jeg ha newbornsete til :)

Blir det gutt må jeg kjøpe litt klær. (Jeg har så følelse på gutt :p)
 
Back
Topp