Innkjøp

En tråd i 'Juni 2017' startet av mamslykke2, 27 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Scrunchy Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 Sommerfuglene 2017

Bare hyggelig! :happy:

Gjør det! De er veldig flinke og hjelpsomme! :) Haha, da går det nok fint uansett hva du bærer i!

2. Frøken-Fryd Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Vi får nok arve en del her og der :) Og ellers tror jeg at jeg vil vente lengst mulig, hvertfall til vi er over halvveis i svangerskapet. Klør i fingrene allerede, men så kjedelig om noe går galt...

• Liker Liker x 1
  3. venterjuni2017 Andre møte med forumet

Vi har arvet seng ettet tantungene mine, så har vi kjøpt vogn og bilsete brukt. Men jeg har sett at mange bruker sengekant på sprinkelseng, er dette nødvendig?

4. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Kjenner jeg har lyst å starte nå, selv om jeg sa jeg skulle vente. Men det blir nok ikke noe innkjøp i 2016.
    Siden vi trenger så lite tenker jeg. Jeg ønsker meg hvertfall ikke klær til babyen. Trenger vi noe vil jeg kjøpe selv.
    Sist fikk vi en søppelsekk full av klær, i tillegg til utrolig mye gaver. Luksusproblem, men fikk nesten ikke kjøpt noe klær selv. Og det som er så gøy!

5. Nolle Glad i forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017 Februarlykke 2015

Bruker du tøybleier?:D Vi brukte i et år, helt til han begynte i bhg. Satser på å bruke de enda en runde før jeg selger de, savner de sååå!

6. Scrunchy Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 Sommerfuglene 2017

Jupp, 2-åringen bruker det fortsatt - også i barnehagen. :) Vi elsker tøybleiene!

7. Kilikina Glad i forumet Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017 Julibarna 2019

Er litt omdiskutert, og smak og behag :) Noen bruker det for at det ser så mye mer koselig ut og for at ikke ben og armer skal sette seg fast i senga, men samtidig kan det føre til krybbedød hvis barnet triller over og med ansiktet inn i den (de klarer ikke å skyve seg bort for å få puste). Personlig skal jeg ikke ta det i bruk :)

8. Groer Gift med forumet

Må ha nytt bilsete, ny seng og eventuelt litt klær. Gitt bort mye til søstera mi, da vi ikke skulle ha flere, så håper litt på å få tilbake litt. Ellers må vi handle mer...

9. Dimsidims Forelsket i forumet Marshmallows 2022 Sommerfuglene 2017

Jeg kjøpte første plaggene i dag! Vet det er tidlig, men ååh!! Dette okkuperer hodet mitt 24/7, jeg bare måtte!! Det ble to teddy-dresser i nøytrale farger

• Liker Liker x 2
  10. mamslykke2 Betatt av forumet Sommerfuglene 2017

Helt innafor :D ❤️

• Liker Liker x 1
  11. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Blir nok ikke å kjøpe så mye, men et par ting skal jeg unne meg/baby :p lyst på ny stellebag og ny ammepute hvertfall:) har alt etter storesøster:)

• Liker Liker x 1
  12. Nolle Glad i forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017 Februarlykke 2015

Ikke nødvendig i begynnelsen, men etter noen mnd ble det et must for oss, da det var kjempe fort gjort å sparke seg opp i, eller rulle seg rett i sprinklene. Han hadde slått seg gul å blå i enkelte tilfeller, hadde vi ikke hatt sprinkelbeskytter, spesielt de periodene der legging er pyton, og han ble rasende :p

13. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Jeg brukte en (uten tråder) helt til jeg leste denne: http://www.tv2.no/a/7845876/. Fjernet den på dagen og har aldri brukt det siden. Du klarer deg fint uten :) Nå har jeg en sengeslange til ettåringen i stedet.

14. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Vi har ikke brukt sengekant på vår sprinkelseng:)

15. Moi77 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Høres ut som Vestlandet i et nøtteskall, haha! :-D Kom med noen tips når du hr vært innom Bæreglede da :) Kunne tenkt å bære mer selv denne gangen (i ti grader og regn...) ;-)

16. venterjuni2017 Andre møte med forumet

Takk for svar! Jeg dropper det nok :)

Del denne siden