Innkjøp

Kun kjøpt to bodyer til nå. Det var mest for å virkelig-gjøre det og fordi de var veldig skjønne.. Er bare 10+2 nå, så vi har enda god tid :)
 
Jeg fant baby dior og klarte virkelig ikke å dy meg. Endte opp med litt ting derfra og litt små ting og teppe fra hermes. Lov å unne seg noen få sånne ting. Håper jeg :)
åååh, hvor fant du det?? :eek: <3 jeg vil også haaaa!!!
 
I Paris....var der med mannen og svigerforeldre før jul. Så tipset svigermor meg om baby dior og mannen gikk jo i sjokk. Haha men jeg bare måtte ha!!!
Åhhh.. jeg drømmer så inderlig om å kjøpe et lite designer-sett som første sett til babyen <3 prøver å finne nettbutikker da :p
 
Åhhh.. jeg drømmer så inderlig om å kjøpe et lite designer-sett som første sett til babyen <3 prøver å finne nettbutikker da :p
Ja det var akkurat det jeg tenkte med det jeg kjøpte at det er det første antrekket og med en liten søt lue og matchende vognpose. Jeg døde nesten når jeg så det. Er jo så gøy...
 
Me har vært ute og kjøpt vogn, bilsete og en søte joggedress, klarte ikke å vente :p
 
Ikke kjøpt noenting. Vil vite kjønn først. Blir det en gutt til, så har vi alt vi trenger bortsett fra søskenvogn og bilstol. Får vi jente så har svigerinnen min en jente nå og får en jente nå i januar så når vår kommer i juli/august så har vi klær vi kan få/ låne. Er det noe jeg lærte meg nå etter førstemann så er det at du får utrolig mye til fødsel og når besteforeldre får verpeinnstinkt så blir lommebøkene dype og gavene generøse. Vi fikk i hauger og lass og overflod. Vi fikk ikke en gang brukt alle klærne eller alt utstyret. Mye måtte pakkes ned med prislapp på, uvasket. Babyer vokser så fort, fortere en mann tror. Junior vil være 27-28 mnd når den lille kommer vi kan bruke det meste av utstyr og har spart på det :) han blir ferdig med soving i barnehagen og ferdig med vognposen, ferdig med ganske mye til minsten kommer :)
 
Kjøpte litt i går for første gang ❤️ Vanskelig å finne ting som er kjønnsnøytralt altså, stakkar de som ikke skal vite kjønn :p
 
jeg har tittet litt rundt, og jeg finner INGENTING kjønnsnøytralt :eek: :eek: da vesla var liten var det MYE å velge mellom, hvitt, gult, grønt og brunt. Nå er det INGENTING omtrent! :s
 
Gleder meg til å gå i babyavdelingene og se på tøy<3 sist kjøpte jeg ingenting, bare arvet og fikk. Men resten av utstyret fra sist skal holde til en til:)
 
Det eneste jeg har kjøpt er en voksi pose. For den kan snuppa bruke nå (siden hun har en vognpose i bhg og må ha en hjemme), og så kan mini få den til neste vinter ;) Det var salg før jul så fikk den til 25% rabatt :-D
 
Back
Topp