Innkjøp

Hulda

Forelsket i forumet
Noen andre som har gått til innkjøp av noe?

Er i uke 12 nå på tirsdag, og har allerede fått på plass en Bugaboo cameleon, en del kjønnsnøytrale klær, babygym i lys tre (klarer ikke de som er i signalgrøne og gule farger...), interiør til barnerommet, babyteppe, leketeppe....++!! :p
 
Kjøpt 2 bodyer pga de var så søte :) ellers ingenting. Skal prøve å vente til etter oul men hvis det kommer mye salg i januar kan det være vi kjøper noe mer. Har også plukket ut noen kler hos en venninne som jeg kan få :)
 
Nei, ingenting! Annet enn gravidebukser til med selv
 
Et sett med body, bukse og lue med ører:) kjøper ikke mer før oul er overstått i Februar ;)
 
Fant en brukt vogn på finn hvor prisen var veldig grei. Så da satt vi plutselig her med vogn :)
 
Kjøpte en pysj og en bukse. Tenker å kjøpe mer når jeg vet om det blir gutt eller jente.

Kikket mye på Finn.no og har lagret en del annonser. Ser ut til at ting ofte blir stående en stund. Følger også med på salget etter jul:)
 
Kun kjøpt noen søte strikkede sokker og en body?
Skal muligens få arve/kjøpe veldig billig vogn, bilsete, sprinkelseng, stellebord osv av tanta mi så mulig vi slipper billig unna storkjøpene :)
 
Får endel ting fra søstra mi som er ferdig å ha babyer, så er litt usikker på hvor mye jeg kommer til å trenge, så jeg har ikke handlet noe enda, men etter jul kommer jeg nok til å gjøre det. :)
 
Jeg tør ikke kjøpe noe enda jeg :/ men jeg er bare 8 uker da..
 
Sist ventet jeg med å kjøpe noe til uke 24, da visste jeg at den lille i magen mest sannsynlig ville overleve. Vet det er en fæl tanke, men orket ikke tanken på å sitte igjen med haugevis avbabyting om noe skulle gå galt...
Denne gangen tror jeg ikke jeg klarer å vente så lenge. Men tror jeg venter til etter OUL for da vet vi jo kjønn.:shy:
 
Ingenting. Har kjøpt noen gravid sommerklær til med selv på tilbud. Det er det eneste.
 
Ingenting enda. Vi har nesten alt etter de to eldste. Er noen ting vi må supplere, siden jeg var godt i gang med å selge utstyr og babyklær..:rolleyes:

Men har begynt å strikke en babybukse....
 
Ingenting her enda. Er mitt første svangerskap, og kommet til uke 11. Så vil vente litt, så jeg slipper å sitte igjen me alt utstyret om noe skulle gå galt!
 
Er i Polen en tur. I går kjøpte jeg ny barnevogn. 3000kr, helt ny :D håper det blir bra! Veldig fornøyd med den jeg kjøpte i Polen sist. Hadde egentlig tenkt å kjøpe samme. Men så anbefalte hun i butikken en annen, så jeg tok sjansen :D
 
eller... rettelse.. mannen overrasket meg med verdens søteste tøfler <3 han gleder seg gitt :D <3
 
Back
Topp