Innkjøp

Cozyfix ammepute ble kjøpt i dag, brukt til 250,-
 
(selv ikke brukt!)
 
åååh! det var billig! den har jeg lyst på også, men ikke klart å finne den SÅ billig :eek:

Hun skulle ha 400kr for den, så sa jeg at jeg betaler 250kr. Mannen henter den i dag, helt ubrukt. Et kupp!

De selger ikke cozyfix i dette landet, så jeg er bare så glad for at jeg fant en. Så da slo jeg til!
 
Hun skulle ha 400kr for den, så sa jeg at jeg betaler 250kr. Mannen henter den i dag, helt ubrukt. Et kupp!

De selger ikke cozyfix i dette landet, så jeg er bare så glad for at jeg fant en. Så da slo jeg til!
Bor du ikke i Norge? :/
 
Eller er det slik at man ikke får kjøpt den i Norge? :(
 
11,5 mnd siden storesøster ble født. Vi har alt etter henne. Om det blir gutt så må vi nok ha litt klær
 
Har kjøpt en bbhugme, men det er mest for min egen del til soving. Ellers har vi alt etter de to eldste, eneste er at vi må kjøpe klær om det blir gutt :p
 
Hva er bedre med den da? Syns den ser så firkanta og hard ut i forhold til de andre jeg da....
den har en sånn feste i ryggen så den avlaster litt ift løfting og bæring, og rygg og sånt, om jeg ikke har misforstått helt. det er veldig mange jordmødre som anbefaler den!! :D Og helsestasjoner! :) Finnes mange fine artikler om hvor bra den er :D
 
Ikke kjøpt noe enda. Har en del etter førstemann så venter til etter oul. Vi må ha ny vogn da siden kommende storebror bare vil være 18.5 måned når den lille kommer og kanskje vil ha vogn litt til. Og en til sprinkelseng må vi nok også ha. Men tar det på nyåret:)
 
Akkurat likt vi har til storebror bare annet understell:). Er kjempefornøyd :). Tar litt stor plass i bilen bare:)
Nå har vi bil med ganske stort bagasjerom, hadde ikke noe problem med plass når jeg henta den. Er faktisk plass til andre ting også :)
 
Har ikke kjøpt noe enda, men klør skikkelig i fingrene, har så lyst å begynne å kjøpe baby ting!
 
Vi har det meste av utstyr fra før (rakk ikke å selge unna før vi plutselig var gravide), men har to vinterbabyer fra før, så jeg bestilte ett par bodyer og luer til nyfødt i går, faktisk :)

Ellers venter jeg nok en stund enda før jeg handler noe mer.
 
Jeg fant baby dior og klarte virkelig ikke å dy meg. Endte opp med litt ting derfra og litt små ting og teppe fra hermes. Lov å unne seg noen få sånne ting. Håper jeg :)
 
Back
Topp