Innkjøp til lille :) *Bildetråd*

chaland

Elsker forumet
Er det noen som er begynt å handle inn noe?
Jeg vil gjerne se hva dere har kjøpt :)

Så gøy :) har 2 fra før så eg har en del. Men må ha nye kler. Gleder meg til og begynne. Men venter nokk til oul så eg kanskje kan vite kjønn og slippe og ha alt nøytralt :)
Fant ett par ting som barna har brukt til dukkene i str 50. Helledussen så lite :p

Så søte klær :)

Da jeg ventet første klødde det i shoppefingrene fra uke 6 :p

Men denne gangen har jeg ingen behov eller lyst til å handle noe som helst :eek:

Nå skal det sies at vi har alt vi trenger da. Både av klær og utstyr. Det eneste vi skal kjøpe er Leandervugge, ny stellematte til stellekommoden og Sleepyhead babyrede. :) Så håper jeg svigermor vil strikke hentesett og jeg skal kjøpe et par sparkebukser og omslagsbodyer i ull/silke fra Nøstebarn, og ullpysjamaser.

Jeg og har tenkt å kjøpe babyrede, vi har dry anmemadrass fra før, men tror veldig på slik rundt tett rede :-)

Har ikke turt å kjøpe noe enda. Kjøper kanskje noe etter OUL om alt ser bra ut :-)

Har ikke kjøpt noe enda. Har strikket litt da! Har ikke vært så morro å shoppe med denne kvalmen. Men gleder meg til å lete gjennom tøy fra mine to andre var helt ferske :) så blir det nok litt shopping etter Oul. Er en del utstyr vi har kvittet oss med, og også som kanskje er utslitt/ikke har tålt lagring. Er jo 6 år siden sist!

Nei. Har så vannvittig mye klær som mammaen min har tatt vare på bra barnebarn :) Og det er mange fine klær.

Eneste jeg må kjøpe er ull. Så kommer jeg til å kjøpe noe mer ekslusivt å fint kansje :)

Utstyr begynner jeg så smått å kjøpe etter ul i uke 13, få fordelt innkjøpene litt utover :p

Har ikke kjøpt noe enda.. Har en del fra førstemann, så ikke mye vi trenger tror jeg.. sikkert mye jeg har lyst på da, så blir nok å shoppe litt etter UL om en uke kanskje :)

Kommer ikke til å kjøpe noe på lenge. Har både jente og gutt fra før, så har egentlig alt vi trenger :) eneste jeg kommer på er evt en søskenvogn, og ny seng til nr 2 når babyen skal ha sprinkelsenga ;)

d62fcb7f869bb860413a39d2c3913869

Noen som har bilde av stellebordet og sengen dere skal ha/har? :)

Back
Topp