Innkjøp til den lille❤️

Jeg er veldig for gjenbruk så satser på å finne det aller meste brukt, bortsett fra bilstol da[emoji4] Klør i fingrene etter å kjøpe når jeg finner ting på Finn, men må jo bare la vær enda!

Jeg er også veldig fan av gjenbruk og hun på 3 har masse som er arvet :)
 
Gjenbruk er så kjekt[emoji3] vi kjøpte mye brukt forrige gang og kommer til å gjøre det denne gangen også[emoji3]

Ja noen ting rekker man jo knapt å bruke før man må bytte det ut, så det er mye fint å få kjøpt på finn blant annet[emoji4] så slår vi et slag for miljøet i samme slengen!
 
Jeg er også veldig fan av gjenbruk og hun på 3 har masse som er arvet :)

Det er jo så kjekt[emoji4] Det florerer jo med lite brukt utstyr og klær der ute, så slår gjerne et slag for miljøet og sparer noen kroner i tillegg! Har alltid vært sånn, så her byttes møbler oftere enn andre bytter sokker f.eks[emoji23]
 
Ja noen ting rekker man jo knapt å bruke før man må bytte det ut, så det er mye fint å få kjøpt på finn blant annet[emoji4] så slår vi et slag for miljøet i samme slengen!
Samme her [emoji4] eneste nytt hun minste har er fra gaver. Ellers er alt fra storesøster. Blir det gutt denne gangen, så kommer jeg til å titte på finn. Er så mye fint og nesten ubrukt til salgs til så små og de vokser så fort [emoji12]
 
Samme her [emoji4] eneste nytt hun minste har er fra gaver. Ellers er alt fra storesøster. Blir det gutt denne gangen, så kommer jeg til å titte på finn. Er så mye fint og nesten ubrukt til salgs til så små og de vokser så fort [emoji12]

Ja det er jo mange som selger pakker med ubrukte/lite brukte klær og masse utstyr så det er helt supert! Regner med jeg kommer til å få noe og at mamma og pappa går berserk også så vi skal vel ikke lide noen nød[emoji23] Og alt som kan arves er gull[emoji173]️
 
Back
Topp