Innkjøp til den lille❤️

Januarmamma95

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Oktobergull 2022
Tenkte det kunne være kjekt å dele innkjøpene vi gjør til den lille etterhvert [emoji7] er nok litt tidlig for de fleste enda[emoji173]️ ser frem til å se hva dere kjøper inn [emoji3]
 
Samme her[emoji7] forrige gang var jeg så ivrig. så hadde allerede kjøpt en brukt vogn i uke 4, noen få plagg , seng og stellebord (siden vi var på IKEA som er et stykke vekke fra her vi bor) [emoji23] denne gang venter jeg littt lengre [emoji23]

Haha! Herlig [emoji16] Klør i fingrene etter å kjøpe litt klær. Kommer sikkert til å handle litt etter tidlig ul [emoji4]
 
Kjøpt bbhugme allerede :hilarious:
 
Gleder meg til å kjøpe masse god ull❤ og bæresjal/tube! Vil helst ha lille hud mot hud hele tiden❤
 
Her blir det ikke kjøpt inn noe særlig. Kanskje klær om det er gutt da. Har jo kun jente tøy. Så må vi nok ha en søsken vogn. Hun minste her vil være 23 mnd når hun blir storesøster [emoji4]
 
Her blir det ikke kjøpt inn noe særlig. Kanskje klær om det er gutt da. Har jo kun jente tøy. Så må vi nok ha en søsken vogn. Hun minste her vil være 23 mnd når hun blir storesøster [emoji4]

Har en jente på 2 fra før, så er spent på om vi må kjøpe inn guttetøy[emoji1] har de fleste tingene klar om det er jente [emoji23]
 
Har en jente på 2 fra før, så er spent på om vi må kjøpe inn guttetøy[emoji1] har de fleste tingene klar om det er jente [emoji23]
Ja jeg har jo så mye fra min største på 6 år som hun minste bruker nå [emoji4] så ble ikke så mye shopping sist av sånt. Ble mere disse store tingene. Men nå har vi jo vanlig vogn, seng, vippestol, stellekommode, bilstol osv. Men må si det hadde vært kos med gutt og kunne shoppe litt guttetøy [emoji16]
 
Ja jeg har jo så mye fra min største på 6 år som hun minste bruker nå [emoji4] så ble ikke så mye shopping sist av sånt. Ble mere disse store tingene. Men nå har vi jo vanlig vogn, seng, vippestol, stellekommode, bilstol osv. Men må si det hadde vært kos med gutt og kunne shoppe litt guttetøy [emoji16]

Enig[emoji3] hadde vært veldig kos med guttetøy[emoji7]
 
Blir det en gutt, får han nok masse arvetøy av onkelen sin på tre år [emoji28] Så vi kommer nok ikke til å kjøpe noe klær på en stund. Litt redd for å kjøpe ull om baby mot formodning ikke tåler det. Men de andre tingene kjøper vi nok snart kjenner jeg meg rett. Frøken utålmodig [emoji23]
 
Blir det en gutt, får han nok masse arvetøy av onkelen sin på tre år [emoji28] Så vi kommer nok ikke til å kjøpe noe klær på en stund. Litt redd for å kjøpe ull om baby mot formodning ikke tåler det. Men de andre tingene kjøper vi nok snart kjenner jeg meg rett. Frøken utålmodig [emoji23]

Herlig[emoji7] er så utålmodig selv[emoji28] ja, det er nok kanskje lurt å ikke gå helt bananas med ull, kanskje best å vente å se om ungen tåler ull[emoji1][emoji16]
 
Blir det en gutt, får han nok masse arvetøy av onkelen sin på tre år [emoji28] Så vi kommer nok ikke til å kjøpe noe klær på en stund. Litt redd for å kjøpe ull om baby mot formodning ikke tåler det. Men de andre tingene kjøper vi nok snart kjenner jeg meg rett. Frøken utålmodig [emoji23]

Så godt å høre at man er flere som er utålmodig! [emoji16][emoji1316]
 
Har allerede kjøpt en liten bukse som er kjønnsnøytral også har vi fått vogn m tilbehør så litt er i hus allerede [emoji28] Men har så lyst å vite kjønn så jeg kan gå bananas etter uke 12 [emoji23] tenker det er greit å være ferdig i god tid før jul m baby ting pga julegaver osv.
 
Har allerede kjøpt en liten bukse som er kjønnsnøytral også har vi fått vogn m tilbehør så litt er i hus allerede [emoji28] Men har så lyst å vite kjønn så jeg kan gå bananas etter uke 12 [emoji23] tenker det er greit å være ferdig i god tid før jul m baby ting pga julegaver osv.

Såå herlig [emoji7] gleder meg til å kjøpe inn litt tøy[emoji173]️ greit å ha vogn på plass da[emoji3]
 
Åååååh Ja! [emoji7] gleder meg så utrolig til å handle inn litt klær [emoji169] kjøper nok litt etter TU [emoji2]

Og å strikke til babyen [emoji2]
 
Back
Topp