Innkjøp til den lille❤️

Åååååh Ja! [emoji7] gleder meg så utrolig til å handle inn litt klær [emoji169] kjøper nok litt etter TU [emoji2]

Og å strikke til babyen [emoji2]

Det er jo så koselig[emoji173]️ blir kjekt å strikke til en baby fremover [emoji3]
 
  • Liker
Reactions: CR
Jeg også synes det er så koselig å handle babyting [emoji7] Denne gangen føler jeg veldig lite symptomer, men skal på tidlig ul i neste uke og kan være det havner noe kjønnsnøytralt i handlekurven etter det[emoji5]
 
Jeg også synes det er så koselig å handle babyting [emoji7] Denne gangen føler jeg veldig lite symptomer, men skal på tidlig ul i neste uke og kan være det havner noe kjønnsnøytralt i handlekurven etter det[emoji5]

Spennende med ul da[emoji7][emoji1] blir nok mer virkelig da[emoji3]
 
Vi kommer nok til å vente en stund :)
De store, dyre tingene håper vi på å kanskje finne på Black Friday tilbud :D

Vi er livredde for babyrom uten baby, så venter nok til september ish..
Når OUL er over og sjansen for overlevelse er stor
 
Det er jo så koselig[emoji173]️ blir kjekt å strikke til en baby fremover [emoji3]

Jaaa! Har strikket mye til andre sine små, så blir ekstra stas å kunne strikke til sin egen :binkybaby
Men tror nok jeg venter en stund til..
Har du noen plagg på listen som du vil strikke?
 
Gleder meg til å kjøpe vogn! Sist gang brukte vi en arvet en, men denne gangen blir det splitter ny. Det blir stas! Ellers gleder jeg meg til å sy til lille i magen. Men er ikke så veldig fan av kjønnsnøytralt så det blir sikkert ikke helt enda.
 
Jaaa! Har strikket mye til andre sine små, så blir ekstra stas å kunne strikke til sin egen :binkybaby
Men tror nok jeg venter en stund til..
Har du noen plagg på listen som du vil strikke?

Har ikke bestemt meg ut noen enda, er såå mye fint å velge mellom[emoji16][emoji16][emoji7] du da, har du bestemt deg ut noen plagg?[emoji3]
 
Har ikke bestemt meg ut noen enda, er såå mye fint å velge mellom[emoji16][emoji16][emoji7] du da, har du bestemt deg ut noen plagg?[emoji3]
Ja det er altfor mye fint har veldig lyst å strikke noe ned marius. Jeg har genser og holder på med en til sambo :)
Ellers elsker jeg alt fra klompelompe :woot: og gudrunkjolen! Såg en liten jente med den og falt pladask
 
Kjøper nok noen basic klær ellers venter jeg med klær til vi vet kjønn. Blir det jente har vi det meste etter storesøster :angelic: men kommer til å strikke masse mens jeg venter :hello2
 
Har spart på noen av de plaggene som jeg bare ikke klarte kvitte meg med etter minstemann. (gutt). Men vi må ha så godt som alt! da vi ga bort alt til et vennepar som slet veldig. og de har gitt det videre.. :p Kommer nok til å vente til etter uke 12 før jeg kjøper noe. Men gleder meg veldig :D
 
Vi har allerede kjøpt vogn, sjøl om et er tidelig. Eg kjøpte den brukt, for eg vil heller legge pengane i nytt bilsete. Eg kjem til å handle ein del brukt jamt over rett og slett ☺️
Men eg gleda meg veldig til å fylle huset utover ❤️
 
Ja det er altfor mye fint har veldig lyst å strikke noe ned marius. Jeg har genser og holder på med en til sambo :)
Ellers elsker jeg alt fra klompelompe :woot: og gudrunkjolen! Såg en liten jente med den og falt pladask

Å klompelompe har så mye fint[emoji7]
 
  • Liker
Reactions: CR
Vi har allerede kjøpt vogn, sjøl om et er tidelig. Eg kjøpte den brukt, for eg vil heller legge pengane i nytt bilsete. Eg kjem til å handle ein del brukt jamt over rett og slett [emoji5]
Men eg gleda meg veldig til å fylle huset utover [emoji173]️

Brukthandel er veldig kjekt, får så mye for pengene [emoji3] har kjøpt mye brukte klær til hun på 2 år[emoji3]
 
Brukthandel er veldig kjekt, får så mye for pengene [emoji3] har kjøpt mye brukte klær til hun på 2 år[emoji3]
Ja mykje fint som so og sei ser ubrukt ut. ☺️
Men må liksom tenke litt økonomisk og. Ja det er fint og flott med lt nytt, men det er faktisk ikkje verdt det ☺️
 
Ja mykje fint som so og sei ser ubrukt ut. [emoji5]
Men må liksom tenke litt økonomisk og. Ja det er fint og flott med lt nytt, men det er faktisk ikkje verdt det [emoji5]

Det er helt sant[emoji3] blir fort dyrt om man skal kjøpe alt nytt[emoji28]
 
Om det blir jente igjen har vi masse! Blant annet to kasser med hjemmesydd som det hadde vært koselig å bruke om igjen. Blir spennende å se :)
 
Vi har MASSE klær til gutt, og godt med bleier så lenge strikkene har tålt å lagres (jeg foretrekker tøy). Men alt annet ga jeg bort når jeg og eksen gikk fra hverandre, da vi flyttet fra stor enebolig med full kjeller og loft, til hver vår bittelille leilighet.

Men uansett kommer jeg nok til å handle masse nytt også, hvis jeg kjenner meg selv rett :p
 
Jeg er veldig for gjenbruk så satser på å finne det aller meste brukt, bortsett fra bilstol da[emoji4] Klør i fingrene etter å kjøpe når jeg finner ting på Finn, men må jo bare la vær enda!
 
Jeg er veldig for gjenbruk så satser på å finne det aller meste brukt, bortsett fra bilstol da[emoji4] Klør i fingrene etter å kjøpe når jeg finner ting på Finn, men må jo bare la vær enda!

Gjenbruk er så kjekt[emoji3] vi kjøpte mye brukt forrige gang og kommer til å gjøre det denne gangen også[emoji3]
 
Back
Topp