Innkjøp til baby

Hva slags brystpumpe vil dere anbefale?:HeartpinkElektrisk eller ikke? Er så i tvil på hva jeg bør kjøpe/velge :smiley-ashamed004
Jeg har Medela, hadde en billig variant først. Som fulgte med ammeputa. Men var veldig fornøyd med Medela, singel elektrisk pumpe.
 
Hva slags brystpumpe vil dere anbefale?:HeartpinkElektrisk eller ikke? Er så i tvil på hva jeg bør kjøpe/velge :smiley-ashamed004
Du kan jo se ann litt etter fødsel også:) ganske ulikt behov her på folk:)

Jeg personlig fikk ut mer ved å håndmelke enn å pumpe, har tydeligvis lite pumpevennlige pupper :hilarious: Så om jeg fikk endel klumper i brystene etc så håndmelka jeg, er også dette de gjerne anbefaler om det bare er for å løsne opp klumper etc, for å unngå overproduksjon.

Jeg lånte og prøvde litt forskjellige.ingen av de funket noe særlig for meg og jeg droppa hele pumpinga:p

Glad jeg ikke svidde av et par tusen på pumpe som ikke hadde blitt testet mer enn en håndfull ganger.

Ser ann behovet denne gangen her etter fødsel. Kan jo bli annerledes denne gang.
 
Hva slags brystpumpe vil dere anbefale?:HeartpinkElektrisk eller ikke? Er så i tvil på hva jeg bør kjøpe/velge :smiley-ashamed004
Jeg har aldri fått til håndmelking tidligere og manuell pumpe syntes jeg var noe skikkelig dritt. Den eneste som funket for meg var medela swing pumpen. Da kunne jeg tømme hele bryster om jeg måtte.
 
Du må gi en update på hvordan det er! Sett flere kjøpe det :D
Jeg har najell ferdigknytt sjal fra forrige gang, og jeg syns det var vanskelig og tungvindt å skjønne hvordan den skal på :hilarious: syns også den var liten i størrelsen! Så brukte den ikke så mye. Men skal gi det et forsøk til denne gangen, hvis ikke selger jeg den og kjøper bæreselen fra Najell når baby er litt større :love017
 
Jeg har najell ferdigknytt sjal fra forrige gang, og jeg syns det var vanskelig og tungvindt å skjønne hvordan den skal på :hilarious: syns også den var liten i størrelsen! Så brukte den ikke så mye. Men skal gi det et forsøk til denne gangen, hvis ikke selger jeg den og kjøper bæreselen fra Najell når baby er litt større :love017

Håper du liker den bedre denne gangen :D
 
Nå har jeg bestilt nattpose fra easygrow, uv telt, tinkafu klips til vogna så jeg kan henge stellesekken på den, Elvie Curve melkeoppsamler og refleksbånd til vogn + ammeinnlegg fra Medela for å få fri frakt :hilarious: Alt var satt ned hos mimmis.no :smiley-bounce012 Ja, ikke Elvie, den hadde bare laveste pris hos mimmis :)
 
Hva tror dere? Eller hvilke erfaringer har dere med denne Bedside Criben? Den er jo veldig rimelig og skal ikke brukes mer enn en kort periode. Kan den være god nok?

Tror det er den vi hadde for juni-21 ungen (ser iallfall veldig lik ut men har ikke hentet den ut fra boden enda). Funket kjempefint og ingen problemer med den iallfall.
 
Vi har noe lignende, og den skal brukes på 3. ungen nå - så vil absolutt si den er god nok :)
Tror det er den vi hadde for juni-21 ungen (ser iallfall veldig lik ut men har ikke hentet den ut fra boden enda). Funket kjempefint og ingen problemer med den iallfall.
For det er ikke noe jeg må tenke på ang sikkerhet? At «veggene» er skumle hvis baby skulle havne med hodet inn mot en vegg? Det er kanskje heller madrass og dyne som er viktig å tenke på sånn sett?
 
For det er ikke noe jeg må tenke på ang sikkerhet? At «veggene» er skumle hvis baby skulle havne med hodet inn mot en vegg? Det er kanskje heller madrass og dyne som er viktig å tenke på sånn sett?
Det er jo mulig de ikke er anbefalt på samme måte som sengekanter ikke er anbefalt i forhold til veggene og ansikt inn mot vegg. Mener den kun ble brukt frem til mini kan snu seg selv og da var det over i vanlig sprinkelseng. Dyne - vi brukte nattpose, synes det var mye bedre og tryggere. Men det er vel en smakssak.
 
Tror vi har det meste nå med unntak av klær og bilstol:) Må først få flytta inn i huset før vi tar løst på kles-shopping
Vi skulle ut og kjøpe bilstol etter påsken, ville ha Besafe Beyond. Det var bestillingsvare- med levering i juni :dead::bag::hilarious:
 
Oh no!! :hilarious: vi går nok for bruktkjøp, som vi har gjort med de andre barna, akkurat på den babystolen som de vokser fort utav:D
Absolutt, ikke mange månedene de varer! Så lenge en vet hva man skal se etter er det trygt å kjøpe brukt
 
Back
Topp