Innkjøp til baby

Denne går egentlig under innkjøp til mamma. Jeg har tenkt å kjøpe noe jeg ikke hadde de to andre gangene jeg ammet, nemlig en oppsamler. Jeg har sett på denne https://www.jollyroom.no/mamma/amme...beemoo-care-brystpumpe-melkeoppsamler-silikon

Men så har jeg skjønt det finnes jo alternativer som kan ligge på innsiden av bhen, det virker mye mer praktisk! Har dere noen å anbefale?

Jeg leser litt både og om denne, noen sier at vakuumet er veldig dårlig, så den kun fungerer som oppsamler.

Var veldig fornøyd med naturebond :)

Oppdatering: ah, leste nå at du lette etter en som skulle ligge på innsiden av bhen:)
 
Dere med barn fra før, hvilken baby call har dere? Og er dere fornøyd med den?
Føler det er en jungel der ute og jeg aner ikke hvilken vi burde gå for :smiley-ashamed004
Jeg har egentlig lyst på et med kamera, men økonomien sier noe anna akkuratt nå :happy090
 
Dere med barn fra før, hvilken baby call har dere? Og er dere fornøyd med den?
Føler det er en jungel der ute og jeg aner ikke hvilken vi burde gå for :smiley-ashamed004
Jeg har egentlig lyst på et med kamera, men økonomien sier noe anna akkuratt nå :happy090
Neonate n65 veldig fornøyd. Aldri savnet kamera :)

Også hatt neonate bc-6500d men den falt i do :hilarious: var veldig fornøyd med den også.
 
Dere med barn fra før, hvilken baby call har dere? Og er dere fornøyd med den?
Føler det er en jungel der ute og jeg aner ikke hvilken vi burde gå for :smiley-ashamed004
Jeg har egentlig lyst på et med kamera, men økonomien sier noe anna akkuratt nå :happy090
Har neonate med kamera, aldri angret på den, når hun var baby var den i daglig bruk ved soving, Kamera funksjonen kan endres slik at den kun skrur seg på om det registreres bevegelse. Har spart meg for siiinnsykt mange turer frem og tilbake opp igjennom årene. Jenta mi blir nå 6 år så ikke blitt så mye brukt siste par årene, men vi bruker den enda i situasjoner hvor feks vi sitter ute ved huset vårt, hun har soverom i en helt anen ende av huset enn hvor vi har terrasse, veldig greit da å ha på den så vi ser om hun vokner/ kan også snakke via den å si at «vi sitter ute» eller «legg deg til å sov igjen»

Brukt den på hotell hvor vi var på naborommet og hun sov rett over gangen,

Brukt den når vi ellers har vært på ferier/overnattinger.
 
Dere med barn fra før, hvilken baby call har dere? Og er dere fornøyd med den?
Føler det er en jungel der ute og jeg aner ikke hvilken vi burde gå for :smiley-ashamed004
Jeg har egentlig lyst på et med kamera, men økonomien sier noe anna akkuratt nå :happy090

Neonate med kamera! Gull med kamera og hadde ikke ville hatt uten :D eneste babycallen med kamera du kan flytte rundt uten at den må stå med strøm tror jeg også!
Men mange klarer seg uten også, så er nok vanesak! Du trenger ikke babycall med engang heller, så er noe du kan kjøpe etter lille har kommet ❤️
 
Vi har Neonate med kamera på soverommet og Neonate uten kamera ute. Den med har dårlig batteri. Den ute har vi lada kanskje 6 ganger på 3,5 år. Men veldig glad i og følge med på kvelden, siden hun sover i andre etasje og stua er nede
 
Neonate med kamera! Gull med kamera og hadde ikke ville hatt uten :D eneste babycallen med kamera du kan flytte rundt uten at den må stå med strøm tror jeg også!
Men mange klarer seg uten også, så er nok vanesak! Du trenger ikke babycall med engang heller, så er noe du kan kjøpe etter lille har kommet ❤️
Ja støtter denne, vi kjøpte ikke babycall før hun var noen mnd gammal og vi startet å kjenne behovet når hun kunne sove lenge nok for seg selv uten støtte.
 
Vi la henne ut 5 dager gammel. Så vi brukte den fra start. Og nå ser jeg for meg at storesøster og lillesøster ikke har lik soverytme. Så om lillesøster sover lenger på morgenen er call fin.
 
Neonate med kamera! Gull med kamera og hadde ikke ville hatt uten :D eneste babycallen med kamera du kan flytte rundt uten at den må stå med strøm tror jeg også!
Men mange klarer seg uten også, så er nok vanesak! Du trenger ikke babycall med engang heller, så er noe du kan kjøpe etter lille har kommet ❤️
Her sov gutten ute fra vi kom hjem fra sykehuset så vi var avhengig av babycall fra dag 1 :jimlad:
 
Her sov gutten ute fra vi kom hjem fra sykehuset så vi var avhengig av babycall fra dag 1 :jimlad:

Hadde klistremerkebaby de første mnd, så det var ikke vi avhengig av :hilarious:
Men begynte å legge hu føre meg fra hun var 7 uker, så da hadde vi behov for babycallen :hilarious:
 
Hadde også klistremerkebaby. Men heldigvis sov hu litt i vogna og.
 
Tuusen takk for svar alle sammen! Da blir det nok Neonate på oss også, snakket litt med en kollega som også var veldig fornøyd med den :smiley-bounce022
Gullverdt for en førstegangsfødene å ha detta forumet :love017
Vi har hatt neonate uten kamera, savnet aldri kamera. Denne gangen har vi annet planløsning og jeg vil gjerne ha kamera :happy:
 
Hei dere
Er det noe poeng å ha både bæresele og bæresjal? Erfaringer her?
Vi har kun sele, nå fikk jeg aldri brukt den selv, med far brukte den mye.
Håper jeg får bruke den nå. Hadde vært så lettvint. Men var ikke så lett med betent keisersnitt over hoftene sist.
 
Hei dere
Er det noe poeng å ha både bæresele og bæresjal? Erfaringer her?

Jeg hadde begge deler sist, sjal fra start og sele/vevd sjal når hun ble større! Synes det er store forskjeller på de så jeg har hatt nytte av begge deler :D men er veldig smak og behag! Sele til nyfødt er ofte litt klumpete og da er det bedre med et elastisk sjal❤️
 
Hei dere
Er det noe poeng å ha både bæresele og bæresjal? Erfaringer her?
Jeg bruker elastisk sjal den første tiden, syns det er bedre enn sele. Så går jeg over til sele etter noen måneder når babyen blir for tung. Nå skal jeg ha ferdigknytt, Caboo Close til den første tiden. Elsket det med kommende storebror. Brukte elastisk sjal med storesøster og var veldig fornøyd. Noen dropper hele selen og bruker kun sjal, bare et vevd ett istedet for elastisk når baby blir for tung for elastisk. Jeg ble aldri venn med de vevde sjalene mine, dessverre.
 
Vi har kun sele, nå fikk jeg aldri brukt den selv, med far brukte den mye.
Håper jeg får bruke den nå. Hadde vært så lettvint. Men var ikke så lett med betent keisersnitt over hoftene sist.
Jeg hadde begge deler sist, sjal fra start og sele/vevd sjal når hun ble større! Synes det er store forskjeller på de så jeg har hatt nytte av begge deler :D men er veldig smak og behag! Sele til nyfødt er ofte litt klumpete og da er det bedre med et elastisk sjal❤️
Jeg bruker elastisk sjal den første tiden, syns det er bedre enn sele. Så går jeg over til sele etter noen måneder når babyen blir for tung. Nå skal jeg ha ferdigknytt, Caboo Close til den første tiden. Elsket det med kommende storebror. Brukte elastisk sjal med storesøster og var veldig fornøyd. Noen dropper hele selen og bruker kun sjal, bare et vevd ett istedet for elastisk når baby blir for tung for elastisk. Jeg ble aldri venn med de vevde sjalene mine, dessverre.

Da høres det ut som konklusjonen er at sjal er bedre den helt første tiden. Jeg lurte også på dette med å putte en helt liten nyfødt i selen, selv om jeg leser at man skal kunne bruke den fra start. Fant 20 % på bæresele fra Najell nå og lurte på å slå til, men da kan jeg kanskje kjøpe bæresjal først og selen litt etterhvert ☺️

@Veslejinta jeg håper virkelig du slipper betent keisersnitt denne gangen :Heartred
 
Jeg bruker elastisk sjal den første tiden, syns det er bedre enn sele. Så går jeg over til sele etter noen måneder når babyen blir for tung. Nå skal jeg ha ferdigknytt, Caboo Close til den første tiden. Elsket det med kommende storebror. Brukte elastisk sjal med storesøster og var veldig fornøyd. Noen dropper hele selen og bruker kun sjal, bare et vevd ett istedet for elastisk når baby blir for tung for elastisk. Jeg ble aldri venn med de vevde sjalene mine, dessverre.
Kunne du sendt meg en lenke til ditt Caboo Close som er elastisk og ferdogknytt? ☺️
 
Back
Topp