Innkjøp til baby

Jeg finner najell til 1649 kr. På www.littlehappy.no er det 20% på alt fra Najell, men jeg vet ingenting om den nettsiden

Ja, så det! Men en måtte melde seg inn og betale 198 kr i mnd for å kunne kjøpe til medlemspris der, deeeeet er det ikke verdt :meh: :hilarious:
 
Ja, så det! Men en måtte melde seg inn og betale 198 kr i mnd for å kunne kjøpe til medlemspris der, deeeeet er det ikke verdt :meh: :hilarious:
Neeei slutt a :shifty: :hilarious:
 
Ja, så det! Men en måtte melde seg inn og betale 198 kr i mnd for å kunne kjøpe til medlemspris der, deeeeet er det ikke verdt :meh: :hilarious:
Heiv meg rundt og tenkte jeg skulle sjekke jeg også! Om de hadde hatt noe introgreier med fri innmelding eller lignende hadde jeg nok bestilt og sagt opp etterpå, men er jo «bare» 200,- opp så er man der om man bestiller fra annen nettside også :hilarious:
 
Heiv meg rundt og tenkte jeg skulle sjekke jeg også! Om de hadde hatt noe introgreier med fri innmelding eller lignende hadde jeg nok bestilt og sagt opp etterpå, men er jo «bare» 200,- opp så er man der om man bestiller fra annen nettside også :hilarious:

Ja, så en tjener jo ingenting på tilbudet :wacky: men jeg sjekka ikke gratis innmelding jeg, så du var lur som sjekka det! Selvom det ikke hjalp:hilarious: vi får følge med!
 
Ja, så en tjener jo ingenting på tilbudet :wacky: men jeg sjekka ikke gratis innmelding jeg, så du var lur som sjekka det! Selvom det ikke hjalp:hilarious: vi får følge med!
Ga opp ganske fort selv altså :hilarious: Men ser på Prisjakt at de har hatt litt kampanjer og finere priser nå og da, senest til Cyber Monday som var eller noe. Håper de kommer på nye tilbud veldig snart!
 
Ga opp ganske fort selv altså :hilarious: Men ser på Prisjakt at de har hatt litt kampanjer og finere priser nå og da, senest til Cyber Monday som var eller noe. Håper de kommer på nye tilbud veldig snart!

Ja var det jeg også så, at den hsr vært billigere, også en periode i april i fjor, så loooov å håpe vi har litt flaks! :D selvom det klør i fingrene etter å bestille :hilarious:
 
Det er ikke en influenser eller noe som har kode da? Vet benedictehaugaard og minapaulsen har hatt av og til :confused005
 
Littlehappy har fått slakt av samtlige som har lagt igjen anmeldelse på trustpilot. "Bare" 9 anmeldelser, men alle har samme innhold - som vanskelig å melde seg ut/vanskelig få kontakt med kundeservice, tar lang tid å få varene osv. Jeg kikka også på dem etter å ha sett annonse for Najell, men jeg sjekker alltid opp med trustpilot eller om det ligger anmeldelser på prisjakt.no eller andre sider, når det er nettsider jeg ikke har hørt om før.
 
Littlehappy har fått slakt av samtlige som har lagt igjen anmeldelse på trustpilot. "Bare" 9 anmeldelser, men alle har samme innhold - som vanskelig å melde seg ut/vanskelig få kontakt med kundeservice, tar lang tid å få varene osv. Jeg kikka også på dem etter å ha sett annonse for Najell, men jeg sjekker alltid opp med trustpilot eller om det ligger anmeldelser på prisjakt.no eller andre sider, når det er nettsider jeg ikke har hørt om før.
Lurt, det tenkte jeg ikke nødvendigvis på. Tanken min var å bare bestille om de tilbudte Klarna som betalingsalternativ, det gjør jeg alltid når nettbutikken kanskje kan virke litt shady. Men utmelding er jo også noe å tenke på, er jo greit å kunne få til det også :wacky:
 
Med fare for at dette har vært diskutert tidligere her, er det noen som har erfaringer / kjennskap til denne eller lignende? Sånn henge-ting for baby:
 
Med fare for at dette har vært diskutert tidligere her, er det noen som har erfaringer / kjennskap til denne eller lignende? Sånn henge-ting for baby:
Jeg har ingen egen erfaring, men de er veldig populære!
 
Med fare for at dette har vært diskutert tidligere her, er det noen som har erfaringer / kjennskap til denne eller lignende? Sånn henge-ting for baby:
Jeg har tre venninner som har brukt/bruker den til sine, alle skryter av den og er veldig fornøyde ☺️
 
Med fare for at dette har vært diskutert tidligere her, er det noen som har erfaringer / kjennskap til denne eller lignende? Sånn henge-ting for baby:
Litt spent på erfaringer her selv. De jeg ser har den virker kjempefornøyde i alle fall, men den er såpass kostbar at jeg tenker vi avventer og ser. Www.kokolikk.no ser ut til å leie ut til en okei penge også da, så mulig vi i så fall tester via de først.
 
Med fare for at dette har vært diskutert tidligere her, er det noen som har erfaringer / kjennskap til denne eller lignende? Sånn henge-ting for baby:
Når jeg fikk første barnet var det leandervuggen alle skulle ha. Jeg hadde veldig lyst på, fordi alle andre hadde den og den var så fin. Jeg bestemte meg for å vente og se om det har noe jeg savnet når bebisen kom, og det var ikke det. Så det ble aldri leandervugge på oss og det gikk veldig fint :)
 
Når jeg fikk første barnet var det leandervuggen alle skulle ha. Jeg hadde veldig lyst på, fordi alle andre hadde den og den var så fin. Jeg bestemte meg for å vente og se om det har noe jeg savnet når bebisen kom, og det var ikke det. Så det ble aldri leandervugge på oss og det gikk veldig fint :)
Veldig lurt! Jeg har tenkt litt det samme, at jeg ser om det er behov ☺️ Vippestol og Baby Nest kommer nok foran. Og bæresjal!
 
Denne går egentlig under innkjøp til mamma. Jeg har tenkt å kjøpe noe jeg ikke hadde de to andre gangene jeg ammet, nemlig en oppsamler. Jeg har sett på denne https://www.jollyroom.no/mamma/amme...beemoo-care-brystpumpe-melkeoppsamler-silikon

Men så har jeg skjønt det finnes jo alternativer som kan ligge på innsiden av bhen, det virker mye mer praktisk! Har dere noen å anbefale?

Jeg leser litt både og om denne, noen sier at vakuumet er veldig dårlig, så den kun fungerer som oppsamler.

 
Back
Topp