Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde en sånn med første, men måtte jo likevel holde ungen fast, opplevde jeg? Men den var god for støtte da. Likte BBHugMe og.Vil tipse alle om ammeputen cozyfix, den er helt magisk! Frigir armene så man kan amme samtidig som man spiser, spiller brettspill og åpner julegaver, slik jeg gjorde jula 2021 Kjøpte min brukt på Finn, lett å vaske trekket
Samme her men gleder meg mest til å starte å se på greier, bare venter enda til jeg er litt lengre på vei.Her er jentene 10 og 14 så er ekstremt lite vi har etter dem Så her må alt kjøpes inn på ny. Litt overveldende å tenke på at jeg må sette meg inn i vogn- og bilstoltester igjen
Dr. Brown glassflasker har jeg brukt til alle tre da jeg har pumpet mye og er som deg, ikke spesielt opptatt av plast. Husker at de var vanskelige å få tak i med sistemann, håper noen har tatt dem inn igjen...Vurderer å kjøpe glassflasker… jeg må nok mest sannsynligvis delamme hvis det blir som de to første.. noen som har kjennskap til glassflasker? Er ikke helt for de plastflaskene lenger
Ja okei. Har sett at de har litt div på nettet, så tenker å bestille nærmere tiden. Men er de og sånn antikolikk?Dr. Brown glassflasker har jeg brukt til alle tre da jeg har pumpet mye og er som deg, ikke spesielt opptatt av plast. Husker at de var vanskelige å få tak i med sistemann, håper noen har tatt dem inn igjen...
Jepp!Ja okei. Har sett at de har litt div på nettet, så tenker å bestille nærmere tiden. Men er de og sånn antikolikk?
Akkurat samme som jeg tenkerHar lyst på en annen bedside crib denne gangen, var ikke så veldig fornøyd med den vi hadde sist (troll). Den som heter moweo har jeg lyst på.
Hva var det som gjorde at du ikke var fornøyd?Har lyst på en annen bedside crib denne gangen, var ikke så veldig fornøyd med den vi hadde sist (troll). Den som heter moweo har jeg lyst på.
Det var så vanskelig å få den siden som åpnet seg mot vår seng både opp og ned. Ble mye lyd og var ikke det beste når du hadde brukt laaang tid på endelig å få baby til å sove.Hva var det som gjorde at du ikke var fornøyd?
Jeg vet Ga opp og hadde den nede hele tiden vi. Men kjøpte en stropp, så vi fikk festet den til sengen vår. Vurderer faktisk å droppe hele bedside greiene denne gangen. Har så lyst på Stokke sleepi med himmel over.Det var så vanskelig å få den siden som åpnet seg mot vår seng både opp og ned. Ble mye lyd og var ikke det beste når du hadde brukt laaang tid på endelig å få baby til å sove.
Så koselig at dere begge er gravide med termindato så nærme hverandre. Dette MÅ bare gå bra, for dere begge. Håper masse for deg!Jeg tør ikke kjøpe noe til meg selv, men min beste venninne er også gravid, med termin bare to uker før meg med sin første. Skal til henne på i morgen, så bare MÅÅÅÅ ha med meg noe til henne kjenner jeg håper så inderlig vi begge får beholde.
Ja, håper inderlig det! Første jeg mista så hadde jeg termin på likt med to naboer. Det har vært ganske tungtSå koselig at dere begge er gravide med termindato så nærme hverandre. Dette MÅ bare gå bra, for dere begge. Håper masse for deg!