Innkjøp til baby

Vil tipse alle om ammeputen cozyfix, den er helt magisk! Frigir armene så man kan amme samtidig som man spiser, spiller brettspill og åpner julegaver, slik jeg gjorde jula 2021:hilarious: Kjøpte min brukt på Finn, lett å vaske trekket :-)

Vil tipse alle om ammeputen cozyfix, den er helt magisk! Frigir armene så man kan amme samtidig som man spiser, spiller brettspill og åpner julegaver, slik jeg gjorde jula 2021:hilarious: Kjøpte min brukt på Finn, lett å vaske trekket :)
Jeg hadde en sånn med første, men måtte jo likevel holde ungen fast, opplevde jeg? Men den var god for støtte da. Likte BBHugMe og.

Nå er det noen år siden det var baby i hus her.. Men det blir iallefall mindre innkjøp nå enn sist! Blir nok mest det mest basic som blir kjøpt i forkant også heller spe på etterhvert.
Farmoren har insisterte på å kjøpe ny vogn, så skal ikke frata henne den gleden (selv om vognen jeg har fint kunne blitt brukt)
Blir litt sommertøy siden sist var en høst baby.

Vurderer å kjøpe glassflasker… jeg må nok mest sannsynligvis delamme hvis det blir som de to første.. noen som har kjennskap til glassflasker? Er ikke helt for de plastflaskene lenger

Vurderer å kjøpe glassflasker… jeg må nok mest sannsynligvis delamme hvis det blir som de to første.. noen som har kjennskap til glassflasker? Er ikke helt for de plastflaskene lenger
Dr. Brown glassflasker har jeg brukt til alle tre da jeg har pumpet mye og er som deg, ikke spesielt opptatt av plast. Husker at de var vanskelige å få tak i med sistemann, håper noen har tatt dem inn igjen...

Dr. Brown glassflasker har jeg brukt til alle tre da jeg har pumpet mye og er som deg, ikke spesielt opptatt av plast. Husker at de var vanskelige å få tak i med sistemann, håper noen har tatt dem inn igjen...
Ja okei. Har sett at de har litt div på nettet, så tenker å bestille nærmere tiden. Men er de og sånn antikolikk?

Jeg begynte å kjøpe inn klær og garn til babyen allerede før den var laget jeg :hilarious: så nå er jeg godt igang med strikkeprosjektene, men avventer litt med utstyr. Ønsker meg babynest da, det hadde jeg ikke sist. Og ser etter søskenvogn, da jeg trenger det hvis jeg skal ha med meg begge to rundt alene, snart 2-åringen liker å løpe fra meg og jeg blir ofte nødt til å bære ham rundt… annet er det vel bedside som jeg har lyst å prøve igjen, men en annen type enn sist. Og en annen type bæresele. Ellers tror jeg vi har alt i hus allerede:hilarious:

Har lyst på en annen bedside crib denne gangen, var ikke så veldig fornøyd med den vi hadde sist (troll). Den som heter moweo har jeg lyst på.

Har lyst på en annen bedside crib denne gangen, var ikke så veldig fornøyd med den vi hadde sist (troll). Den som heter moweo har jeg lyst på.
Hva var det som gjorde at du ikke var fornøyd? :)

Det var så vanskelig å få den siden som åpnet seg mot vår seng både opp og ned. Ble mye lyd og var ikke det beste når du hadde brukt laaang tid på endelig å få baby til å sove.
Jeg vet :rolleyes: Ga opp og hadde den nede hele tiden vi. Men kjøpte en stropp, så vi fikk festet den til sengen vår. Vurderer faktisk å droppe hele bedside greiene denne gangen. :angelic: Har så lyst på Stokke sleepi med himmel over. :love017

Jeg har prøvd både bedside og å ha vanlig seng med en side nede mot senga. Og bedside kjenner jeg ikke var så mye bedre, så her setter vi sprinkelsenga mellom vegg og senga vår, og tar ned ene siden. Sist stroppa vi den fast, men vi har bytta rom så nå kan den stå mellom vår seng og veggen.

Jeg tør ikke kjøpe noe til meg selv, men min beste venninne er også gravid, med termin bare to uker før meg med sin første. Skal til henne på i morgen, så bare MÅÅÅÅ ha med meg noe til henne kjenner jeg :Heartpink håper så inderlig vi begge får beholde.

Jeg tør ikke kjøpe noe til meg selv, men min beste venninne er også gravid, med termin bare to uker før meg med sin første. Skal til henne på i morgen, så bare MÅÅÅÅ ha med meg noe til henne kjenner jeg :Heartpink håper så inderlig vi begge får beholde.
Så koselig at dere begge er gravide med termindato så nærme hverandre. Dette MÅ bare gå bra, for dere begge. Håper masse for deg! :Heartred

Så koselig at dere begge er gravide med termindato så nærme hverandre. Dette MÅ bare gå bra, for dere begge. Håper masse for deg! :Heartred
Ja, håper inderlig det! Første jeg mista så hadde jeg termin på likt med to naboer. Det har vært ganske tungt :dontknow

Back
Topp