Innkjøp til baby

Jeg sier bare én ting: kjøp slyngevugge (med motor) ! Spesielt hvis man får en baby som trenger å bysses, bæres, ligge på brystet for å sove. Det gir SÅ mye frihet, babyene sovner fort og sover lenge, de ligger så omsluttet og trygt nedi der. Vi hadde Natures sway - aller beste babykjøp!:love7

Jeg sier bare én ting: kjøp slyngevugge (med motor) ! Spesielt hvis man får en baby som trenger å bysses, bæres, ligge på brystet for å sove. Det gir SÅ mye frihet, babyene sovner fort og sover lenge, de ligger så omsluttet og trygt nedi der. Vi hadde Natures sway - aller beste babykjøp!:love7
Skriver under på denne!
:happy093

Var på bruktmarked i dag, og røyk på to fine bomullssett fra Lindex. Riktignok i typ 74/80, men har sikla på akkurat det ene settet lenge og det andre hadde hunder på, så tenkte fuck it- jeg bare kjøper de! (Så får tiden vise om jeg jinxer meg selv)

Har dere link? :dance008
Jeg hadde Moonboon :love017 Får kjøpt den på hjemmesiden deres men også på babycare.no nå. Anbefaler egentlig siste, for der kan man vel bruke rabattkoder også innimellom. :love017 Tenkte å kjøpe den flate vugga som tilbehør denne gangen, så baby kan sove med rett rygg kontra i en C-form. Hadde ikke overlevd uten Moonboon til førstemann, men alle babyer er jo forskjellig. Likevel veldig stor andel som er superfornøyd med slike hengevugger.

Vi har en stor hund, og Skoda Octavia. Skulle dette ved et mirakel være tvillinger (helt usannsynlig) så tror jeg vi må ha Vito eller noe :laughing021 Men da er det plass til en hund til og, har jeg foreslått:happy: (neida… joda.. Nja). Men per nå går det veldig fint med bur og vogn- litt mer usikker hvis dette går bra og det blir enda et barnesete.. må reise uten bagasje..
Takboks til bagasje

Har det forsåvidt- men drar så sykt mye bensin med den på!
Sant nok.. Vi har ikke så mye valg neste år når vi skal langt.. 3 hunder, vogn og bilsete og barn så gir det ikke mye plass til bagasje.. Gubben mener vi heller kan ha en ekstra bil og kjøre to :p

Back
Topp