Innkjøp (bildetråd)

a6338468fff22dbeb1e84fcdfffcd8fa.png

[emoji7]
 
Trur ikkje eg bør legge ut bilde av alt vi har kjøpt! Nesten ferdig [emoji4]

Jo da ;) bare hygggelig å se mener nå jeg ;) jeg har jo flere barn så alt er jo så og si innkjøpt fr før eller så hadde jeg garantert vært nesten ferdig nå uansett [emoji6][emoji23]
 
Nå jeg begynner å bli litt stressa når jeg ser alle de herlige bildene deres av innkjøp! Her er kun vogn og en body på plass. That`s it! Jeg har ikke fått den store kjøpe trangen over meg enda, og jeg begynner å lure litt på om den i det hele tatt kommer denne gangen. Forrige gang husker jeg at jeg startet tidlig med handling av klær og ting. Godt det er endel uker igjen før jeg trenger å få full panikk. [emoji23]
 
Har fått denne vogna i hus [emoji173] bilstol, stokke sleepi seng, 2-3 bodyer, bæresele [emoji4]
received_10159461451095471.png
received_10159493895215471.jpeg
 
Nå jeg begynner å bli litt stressa når jeg ser alle de herlige bildene deres av innkjøp! Her er kun vogn og en body på plass. That`s it! Jeg har ikke fått den store kjøpe trangen over meg enda, og jeg begynner å lure litt på om den i det hele tatt kommer denne gangen. Forrige gang husker jeg at jeg startet tidlig med handling av klær og ting. Godt det er endel uker igjen før jeg trenger å få full panikk. [emoji23]
Ingen stress [emoji16] Har ikke den store trangen selv, kjøper når jeg kommer over tilbud på facebook/butikk osv. Jeg leter ikke tingene, de bare dukker opp [emoji23]
 
Kommoden er fra barnas hus, Troll mener jeg den heter [emoji38] Med stelledel som kan tas av, helt genial og fin syns jeg. Kjøpte brukt jeg.
Takk for svar
Har sett etter brukt selv er ikke så mange rundt Haugesund/karmøy
 
Back
Topp