mamma fiera
Flørter med forumet
Barnas hus har tilbud på saueskinn med 5punkts sele nå til 299 istedenfor 499 så endelig fikk vi kjøpt det Har et vanlig også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur ikkje eg bør legge ut bilde av alt vi har kjøpt! Nesten ferdig [emoji4]
Ingen stress [emoji16] Har ikke den store trangen selv, kjøper når jeg kommer over tilbud på facebook/butikk osv. Jeg leter ikke tingene, de bare dukker opp [emoji23]Nå jeg begynner å bli litt stressa når jeg ser alle de herlige bildene deres av innkjøp! Her er kun vogn og en body på plass. That`s it! Jeg har ikke fått den store kjøpe trangen over meg enda, og jeg begynner å lure litt på om den i det hele tatt kommer denne gangen. Forrige gang husker jeg at jeg startet tidlig med handling av klær og ting. Godt det er endel uker igjen før jeg trenger å få full panikk. [emoji23]
Så masse kjekke kler [emoji4] kan eg spør kor du kjøpte kommoden?
Arvet/kjøpt det meste etter søstrene mine [emoji23]
Barnas hus har tilbud på saueskinn med 5punkts sele nå til 299 istedenfor 499 så endelig fikk vi kjøpt det Har et vanlig også
Så masse kjekke kler [emoji4] kan eg spør kor du kjøpte kommoden?
Takk for svarKommoden er fra barnas hus, Troll mener jeg den heter [emoji38] Med stelledel som kan tas av, helt genial og fin syns jeg. Kjøpte brukt jeg.
Takk for svar
Har sett etter brukt selv er ikke så mange rundt Haugesund/karmøy