Innkjøp (bildetråd)

..og hva slags størrelse kjøper man når man ikke vet hvor stor babyen er når den er nyfødt? [emoji85] Hvertfall vinterklærne må kunne brukes den første tiden..

Asssååå, den sparkebuksa kjøpte jeg faktisk i 62. (du mener den med «seler» øverst, og ikke heldressen??)
For da passer den sikkert ut mot mars-april (påsketider). Og kanskje før det også hvis man bretter den opp? Jeg aner ikke, er førstegangs. Haha![emoji23][emoji23] Prøver å kjøpe de dyreste ullplaggene i litt større størrelser, slik at vi får brukt de mest mulig. Kjedelig og bruke 5-600kr på tøy som passer i et par uker. Første tiden er vi sikkert mye innendørs, så da har jeg heller investert i noen gode heldresser i ull som jeg kan ta på utsiden av body/genser/bukse hvis vi skal ut en plass..! Det er sånn jeg har tenkt da [emoji28]
 
Ja, mente den med seler :) Høres lurt ut med heldresser i ull! Har ikke begynt å kjøpe klær ennå, bare ser for meg at jeg står i butikken og funderer på om jeg kommer til å føde en stor eller liten baby haha
 
Ja, mente den med seler :) Høres lurt ut med heldresser i ull! Har ikke begynt å kjøpe klær ennå, bare ser for meg at jeg står i butikken og funderer på om jeg kommer til å føde en stor eller liten baby haha

Haha Jaa, har gått den samme runden veldig mange ganger selv!! Men er så individuelt fra baby til baby, så det er såå vanskelig det der. Har investert i noen ullbodyer i små størrelser, og det blir vel det av det «dyrere» i 50/56. Tenker jeg heller får ut å handle hvis det viser seg at bebisen er veldig lita!!
 
4eaae3b1df32b25683ab6989072c74f4.jpg

I dag har jeg fått en del av vognutstyret [emoji38]
 
Spesialbestilling på retro babynest ankom med dagens post :D
IMG_1872.jpg
 
Pr nå har jeg kjøpt to par sokker.
De ble brukt til å spre nyheten om at vi venter en liten en til resten av verden aka Facebook.
Er heldigvis lenge igjen til ungen kommer enda.
 
Back
Topp