Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har god tid!♡ Start smått med et par klesplagg og litt kluter, gaskluter og håndklær. Når du først er igang er det nok vanskelig å stoppeHar nesten ikke kjøpt noe jeg. Første gang som gravid og jeg føler meg faktisk clueless [emoji30]
Du har god tid!♡ Start smått med et par klesplagg og litt kluter, gaskluter og håndklær. Når du først er igang er det nok vanskelig å stoppe
Da ble det litt shopping i dag
Ull:
Vis vedlegget 232612
Litt mer ull og noe "lettere" på på salg i større str mtp neste vår/sommer og innebruk.
Vis vedlegget 232613
Og kult at jeg fant dette bildet i butikk, for det har jeg sett på lenge i kunstnerens nettbutikk
Blir fint med pasparur og ramme på jenterommet
Vis vedlegget 232616
Jeg har den øverste med striper bare i blå istedet for lilla [emoji4]
Har nesten ikke kjøpt noe jeg. Første gang som gravid og jeg føler meg faktisk clueless [emoji30]
Førstegangs her også, kjøpte en seng på finn i går, that's it!!
Hvilken seng kjøpte du?
Ble Stokke Sleepi, har sikla på den i en evighet
Så kan jeg begynne
Fikk kjøpt en brukt Sebra Kili på lørdag. Bildet er fra Google siden min enda er demontert
Veldig fornøyd!!
Vis vedlegget 231706
Vis vedlegget 232893 Siste inne i hus
Sååå fin
Hvor kjøpte du den brune sparkebuksen? Så søt [emoji4]Herregud[emoji44][emoji44] første gang jeg har samlet opp alt jeg har kjøpt... [emoji849][emoji23][emoji23]