Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kan jeg begynne
Fikk kjøpt en brukt Sebra Kili på lørdag. Bildet er fra Google siden min enda er demontert
Veldig fornøyd!!
Vis vedlegget 231706
De sengene er så nydelig [emoji7]
Så kan jeg begynne
Fikk kjøpt en brukt Sebra Kili på lørdag. Bildet er fra Google siden min enda er demontert
Veldig fornøyd!!
Vis vedlegget 231706
Vis vedlegget 231726 Vis vedlegget 231725 Vis vedlegget 231724 Har handlet litt klær og to dynetrekk på salg tidligere i sommer, klarte ikke vente
Herregud[emoji44][emoji44] første gang jeg har samlet opp alt jeg har kjøpt... [emoji849][emoji23][emoji23]
Herregud[emoji44][emoji44] første gang jeg har samlet opp alt jeg har kjøpt... [emoji849][emoji23][emoji23]
Sniker fra januar... så utrolig mye fint! Kan jeg spørre hvor den beige dressen til venstre er fra? Den så skikkelig god ut! [emoji4]
Såå mye lekkert! [emoji173]️
Takk!! [emoji177] Er jo så mye fint å velge i.. er så heldig at jeg har jobbet ekstra som ringehjelp i en varnerbutikk ved siden av hovedjobben min, som gjør at jeg får 40% på alt fra samme kjede! Og det gjør det jo ikke akkurat noe enklere å la være[emoji85]
Misunnelig! Hadde varnerkortet for noen år siden jeg og, savner det!
Hvis det er denne du tenker på, så er den fra Cubus! De hadde nettopp fått den inn, og var bare et par tre stk igjen. 100%ull, og kjennes såå god ut!
Det at alle de fine ullklærne forsvinner fort er god grunn til å starte shoppingen tidlig!![emoji1305][emoji56]