virkelig? Da skal jeg ringe for å bestille time der![]()
Ja det kan du gjøre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
virkelig? Da skal jeg ringe for å bestille time der![]()
Noen som vet om det er slik at dersom man har første svangerskapskontroll hos lege "sent", dvs. mellom uke 12-14, at man da kan risikere å få OUL sent, etter uke 19?
Du skal ikke få noe senere allikevel. Dette er for at utviklingen er mest lik på den tiden, og så skal avvik eller alvorlig sykdom hos babyen evt oppdages, og abort skje innenfor uke 22 hvis det er aktuelt. Så hvis man får veldig sent så ksn msn ringe å få endret det.
sist gang hadde jeg første kontroll ganske tidlig men fikk likevel ul da jeg var 19+5 !!Noen som vet om det er slik at dersom man har første svangerskapskontroll hos lege "sent", dvs. mellom uke 12-14, at man da kan risikere å få OUL sent, etter uke 19?
sist gang hadde jeg første kontroll ganske tidlig men fikk likevel ul da jeg var 19+5 !!
Spent på når jeg får denne gang! Mars er vår mnd ser der ut til og jeg er borte 1-8 og 12-14 typisk![]()
Jeg var vel på kontroll til normal tid forrige gang, men fikk ikke OUL før litt uti uke 21... Da var jeg skuffet altså!!
Men vi tok en privat ul i uke 14-15så hun sjekket mye av de medisinske tingene og så fikk vi vite kjønn!
Får jeg en dato når jeg er på reise må jeg bare endre denFår satse på at du får en dato som ikke er når du er bortreist daløser seg nok
![]()
Jeg har fått time til OUL 9.mars. Er 19+6 da. Føles så utrolig lenge til..!
Dere som har fått time til OUL: hvor lang tid tok det fra den ble bestilt av fastlege til dere fikk brev om OUL timen? Var hos legen i går, er så spent på når timen blir
Den uken jeg er 19+ er jeg på ferie, så håper jeg får i uke 18![]()