Innkalling til OUL

SommerbarnX2

Betatt av forumet
Har du fått i posten?
Når skal du og hvilken uke er du i da? :)

Jeg fikk brev i dag.skal dit 20.03 kl 08.00 og da er jeg 18+4 :D

Har enda ikke vært hos legen så får vel etter det :D. Skal dit den 13.

Fikk en uke etter jeg var på første kontroll. Skal dit 24.02. Er da 18+4:)

Har ikke vært med legen enda, så vet ikke :p må vel dra meg dit snart :)

Var med lege Igår, så venter på brev ;)

Skal til legen den 19. Så da blir nok OUL bestilt:)

Skal på første kontroll hos legen neste fredag. Spent på hvor lang tid det tar før jeg får innkallingen i posten etter det. Gleder meg til å få en dato å se frem til :)

Har ikke fått enda, skal til legen 23.jan så da blir nok OUL bestilt da :)

Fikk time da jeg hadde ul på mandag, så vi skal 31.03. Er ca 19 uker da. Men skal på et par ul før det også da :-)

har ikke vært hos legen min ennå. Har også byttet lege siden vi har flyttet, så jeg får ikke brukt den nye legen før 1.feb.. :(

Har første legetime om 2 uker, da er jeg 12+5. Håper jeg får rask innkalling til oul. Er så spendt på hva som lurer i magen:-)

Har akkurat bestilt første legetime, men det blir vel i begynnelsen av mars en gang.

har ikke vært hos legen min ennå. Har også byttet lege siden vi har flyttet, så jeg får ikke brukt den nye legen før 1.feb.. :(

Du kan bruke den nye fastlegen med en gang, selv om datoen er 1. februar. Det er bare tull at du må vente til da hvis de mener det.

Du kan bruke den nye fastlegen med en gang, selv om datoen er 1. februar. Det er bare tull at du må vente til da hvis de mener det.

virkelig? Da skal jeg ringe for å bestille time der:D

Back
Topp