Innkallelse...

Jeg var også hos legen i uke 8, men han sendte ikke henvisning til sykehuset før etter jeg hadde vert på 12 ukers kontrollen. Kan det samme være her?
Nei desverre.. han ville sende den da så sykehuset "tok over" ift avgjørelser pga risikosvangerskap.. men jeg ringer de rett og slett i morgen og hører :)
 
Var hos legen min i dag. Hun hadde glemt å sende henvisningen...får se hvilken uke jeg kommer inn i da , bare 6 uker til uke 18.
 
Har ikkje fått time før 18 jan.. da er jeg 19+5!! Det er aaalt for lenge til! Håpet jeg skulle få noen uker før..
 
Skal på første kontroll i dag hos fastlegen, med blodprøver ol. Og så skal vi på tidlig ul til fredag :)
 
Jeg fikk 15/2 måtte bytte den jeg hadde. Da er jeg 20 +1!
 
enda ikke fått, men jeg har i det minste ringt de, så får jeg vente litt med å høre hva de sier :) Jeg vet jeg kommer til å få tilbakemelding snart, og om jeg er heldig (men jeg tviler), så får jeg en TUL også <3 Det hadde vært så fint! Tenk om jeg hadde fått en neste uke :eek: da hadde jeg blitt overlykkelig!
 
jeg har fått time! :eek: fant den i posten rett etter jeg hadde skrevet inn her! haha!
25. februar! Herregud, det er leeeenge til. Men da er jeg 18+6 så det er perfekt tid :) Også fikk jeg ringt inn, og jeg har inne søknad til vurdering for TUL! <3 alt ordner seg :D <3 fødeplass har jeg også fått <3
 
Jeg skal til fastlegen om 1 uke for 1
Svangerskap kontroll. . Er 13 uker da.. Men håper jeg kan få den OUL på kongsberg hvor jeg hadde TUL idag, følte de tok seg meget god tid :) men jeg må ikke føde på samme sykehuset jeg tar oul ? Vil føde i drammen ...
 
Har heller ikke vært på første svangerskapskontroll, skal tirsdag, er da 13+4 :) håper å få innkalling fort etter det :)
 
Fikk innkalling i dag til oul, skal dit 05/02 :) er da 18+4...perfekt :) gleder meg masse! Håper sånn at de greier å se kjønn :D
 
Åh, kjente det kilte i magen i går da jeg sa til mannen: "jeg har en dato du må holde av" :D han har en ganske bissi jobbkalender så det å kunne avsløre dato for oul og spørre om han kan ta seg tid, var ganske artig. Han ville ikke gå glipp av det for alt i verden :D hi hi!
 
Back
Topp