Innkallelse...

Jeg hadde håpet å få det de to dagene som har vært men da holder jeg en knapp på de neste to dagene :p dagens høydepunkt å sjekke posten! Haha :p

Har fått innkalling til OUL den 8/2 :)

ingenting i posten i dag likevel :( Sukk.. siste sjanse for i år, i morgen :p

Den lå i postkassen da vi kom hjem i går!
Fikk fødeplass på Ullevål, og ultralyd time 9 februar! Blir spennende å se!

Fått 12/2 er da 20+4

Fikk ikke :( må vente til neste år :p

Har enda ikke fått noe i posten. Jordmor sa hun skulle søke om fødeplass da jeg var på (privat) kontroll 26. november, og da jeg var hos en annen jordmor igjen nå i romjula fikk jeg høre at det var rart at jeg ikke hadde fått noen innkallelse enda, og at det sikkert var snakk om dager bare. Får vel ringe sykehuset og høre. Er 13+4.

jeg var hos legen da jeg var 8 uker. syns det er rart jeg ikke har hørt noe enda i det hele tatt.. jeg har risikosvangerskap også, så jeg er egentlig litt sjokkert over å ikke ha hørt noe som helst..

Hadde jeg vært dere hadde jeg ringt inn til sykehuset å spurt. Søknaden min ble sendt inn den 7/12 og jeg hadde ikke hørt noe. Ringte dit tirsdag som var nå og da hadde de ikke registrert noe på meg. Men hun sjekket en bunke med søknaden hun hadde ved siden av seg og der fant hun den. Så sa hun at den nettop har kommet inn og at hun skal legge den øverst i bunken. På torsdag fikk jeg brev med innkallelse og fødeplass. I det brevet stod det at de mottok søknaden 9/12. Ble litt langt dette her:p Men tror de kanskje har vært i litt ferie modus hele desember. Så bare ring å hør.

Jeg har ikke fått før 04.03 og da er jeg 21+3 uker.. Er ikk d litt sent? Ville så gjerne ha d rundt 18-19 uker..

jeg var hos legen da jeg var 8 uker. syns det er rart jeg ikke har hørt noe enda i det hele tatt.. jeg har risikosvangerskap også, så jeg er egentlig litt sjokkert over å ikke ha hørt noe som helst..
Jeg var også hos legen i uke 8, men han sendte ikke henvisning til sykehuset før etter jeg hadde vert på 12 ukers kontrollen. Kan det samme være her?

Jeg fikk i dag :) skal inn den 12 februar :)

Back
Topp