Innkallelse...

Jeg fikk for et par uker siden :happy: har time 3.februar . Skal også inn å sjekke livmorhalsen med innvendig ul den 5.Jan pga at jeg har født for tidlig 2 ganger tidligere. Så regner med å få en liten sniktitt på baby i samme slengen :) i mellomtiden bruker jeg babydoppler (ikke daglig,nei)for å høre hjertelyden så jeg vet at h*n lever *crazypreggosaur* :excited001

Jeg fikk for et par uker siden :happy: har time 3.februar . Skal også inn å sjekke livmorhalsen med innvendig ul den 5.Jan pga at jeg har født for tidlig 2 ganger tidligere. Så regner med å få en liten sniktitt på baby i samme slengen :) i mellomtiden bruker jeg babydoppler (ikke daglig,nei)for å høre hjertelyden så jeg vet at h*n lever *crazypreggosaur* :excited001
Jeg sjekker daglig jeg :p bare fordi det er så koselig <3

Du har nettopp slreve definisjon av mæ. hehe. 2 før tili fødsla. Time tel ul 5 jan. Å definitivt *crazypreggosaur*

Har bare hørt at det kan være skadelig å sjekke hjertelyden med doppler så ofte . Bare derfor jeg ikke gjør det daglig :) egentlig rart om det skulle vært skadelig , da hadde det jo ikke kunne vært i salg mener nå jeg . Igjen så har de jo forsket lite på det der ... andre som bruker doppler for å lytte på hjertelyd? Lytter dere ofte ? :anyone

Jeg syns det er rart jeg ikke har fått min... :/ skal egentlig bli fulgt opp ekstra :(

Har bare hørt at det kan være skadelig å sjekke hjertelyden med doppler så ofte . Bare derfor jeg ikke gjør det daglig :) egentlig rart om det skulle vært skadelig , da hadde det jo ikke kunne vært i salg mener nå jeg . Igjen så har de jo forsket lite på det der ... andre som bruker doppler for å lytte på hjertelyd? Lytter dere ofte ? :anyone
Hjelpes :s brukt min 2 ganger daglig i 4 dager.. får nesten slutte med det da :s

Var så god trygghet liksom..

Jeg fikk min lillejulaften, har brukt den 3 ganger. Sjekker ikke hver dag :)

Nei, skal på første kontroll fredag 8., så legen sender henvisning da. Kort ventetid her :-)

Det har jeg hørt også ...

Jeg har ikke fått i posten, men sett på helsenorge at jeg har fått time 1.februar :) januar må gå fort :)

Jeg har heller ikke vært på 1 svangerskapskontroll enda, skal det 12 januar, da er jeg 12+3, så får vel innkallelse etter det engang :)

Fikk ringt ahus og der var det enda ikke registrert noe på meg. Men dama sjekket alle søknadene mens jeg var på tråden og da fant hun den i en bunke. Så den har sikkert liggi der en stund da uten at de har giddi å registrert deno_O men hun skulle legge den øverst i bunken så får vi se når jeg hører fra de da.

Back
Topp