Innkallelse...

Ja:)

Jeg fikk min på lillejulaften :-)
Gleder meg så mye til å få vite kjønnet

Har ikke vært på 1
Svangerskaps kontroll engang jeg :p
Skal ikke det før i uke 13 :)

Fikk den før længe sia. Va søkt tili sia æ har ekstra oppfølging under svangerskapet. Gler mæ i første omgang tel den vi har 5 januar. Å etter d kan æ roe ned litt å tænke meir framover.

Har ikke fått! Småstressa for om legen har glemt å sende det inn, enda jeg ringte å ba de legge en lapp på pulten hans :p Jordmora mi mente at om det tok for lang tid så var det enda venteliste på sykehuset og jeg kunne risikere å få time for sent eller bli henvist til en privatist.. sånt blir jeg stressa av as ;) Skal se om den kommer mandag, hvis ikke så skal jeg kontakte legen å dobbelsjekke :)

Nei har ikke fått det. Har enda ikke hatt første kontroll :)

Skal på ul 30/12 og er da 13+2...om alt er bra da er jeg helt rolig. Blir satt opp til oul da mente legen min :)

Skal 2. februar! Fikk innkalling for flere uker siden, legen sendte henvisning da jeg var på første kontroll i uke 7.

Har ikke vært på første svangerskapskontroll ennå engang og skal ikke dit før på nyåret. Får nok ikke noe innkallelse før i midten av januar tenker jeg.

Jeg har ikke fått, jordmoren sa de sendte i posten da jeg var på nakkefold. Det var like før jul da, så den kommer vel snart.

Ikke fått. Henvisningen ble sendt da jeg var på en kontroll i uke 8. Jeg håpet på å få en TUL også pga komplikasjoner, tidligere SA og Gbp, men fastlegen sa at det var opp til sykehuset..

Jeg har fått. Skal 1.2 :D

Back
Topp