Ingen hjerteslag…

Ja det har vært og er utrolig vanskelig. Håpet svinger og humøret svinger, man vet rett og slett ikke hvem man skal stole på. Er spesielt å gå fra en ultralyd en dag der gyn sier det ikke er håp og jeg må på sykehuset, til en helt annen beskjed på sykehuset. Man tørr nesten ikke tro på det :nailbiting::Heartred Tusen takk, jeg håper virkelig jeg får positive nyheter :Heartred
Når er neste kontroll? :Heartpink :Heartpink:smiley-angelic001
 
Takk for meg og takk for all støtten fra dere her inne. Både dere som tilhører Januar 2025, men også alle dere som har tittet innom :Heartred Imorgen blir jeg innlagt og får avsluttet dette. Fosteranlegget var blitt større denne gangen, men i dag kunne de ikke skimte noen hjerteslag slik som sist. I tillegg var gestasjonssekken begynt å bli deformert, og det var ingen tegn til at dette kom til å gå rette veien. Konstatert MA. Nå er jeg knust og utrolig lei meg over at jeg nok en gang får livet slengt imot meg. Jeg hadde så troen denne gangen, og føler alt jobber imot meg. Alt jeg ønsker er et søsken i 2025, er det virkelig så mye å be om :sad010
 
Takk for meg og takk for all støtten fra dere her inne. Både dere som tilhører Januar 2025, men også alle dere som har tittet innom :Heartred Imorgen blir jeg innlagt og får avsluttet dette. Fosteranlegget var blitt større denne gangen, men i dag kunne de ikke skimte noen hjerteslag slik som sist. I tillegg var gestasjonssekken begynt å bli deformert, og det var ingen tegn til at dette kom til å gå rette veien. Konstatert MA. Nå er jeg knust og utrolig lei meg over at jeg nok en gang får livet slengt imot meg. Jeg hadde så troen denne gangen, og føler alt jobber imot meg. Alt jeg ønsker er et søsken i 2025, er det virkelig så mye å be om :sad010
Har tenkt på deg i dag! Så utrolig trist dette er, spesielt at det måtte dra sånn ut og sende deg gjennom denne berg og dalbanen.
Lykke til videre, håper virkelig du får oppleve det :Heartred :Heartred :Heartred :Heartred
 
Takk for meg og takk for all støtten fra dere her inne. Både dere som tilhører Januar 2025, men også alle dere som har tittet innom :Heartred Imorgen blir jeg innlagt og får avsluttet dette. Fosteranlegget var blitt større denne gangen, men i dag kunne de ikke skimte noen hjerteslag slik som sist. I tillegg var gestasjonssekken begynt å bli deformert, og det var ingen tegn til at dette kom til å gå rette veien. Konstatert MA. Nå er jeg knust og utrolig lei meg over at jeg nok en gang får livet slengt imot meg. Jeg hadde så troen denne gangen, og føler alt jobber imot meg. Alt jeg ønsker er et søsken i 2025, er det virkelig så mye å be om :sad010
Sender deg en varm klem. Det er så utrolig urettferdig. Håper og tror at når du er klar for å prøve igjen, så sitter terminspiren. Klem :Heartred
 
Takk for meg og takk for all støtten fra dere her inne. Både dere som tilhører Januar 2025, men også alle dere som har tittet innom :Heartred Imorgen blir jeg innlagt og får avsluttet dette. Fosteranlegget var blitt større denne gangen, men i dag kunne de ikke skimte noen hjerteslag slik som sist. I tillegg var gestasjonssekken begynt å bli deformert, og det var ingen tegn til at dette kom til å gå rette veien. Konstatert MA. Nå er jeg knust og utrolig lei meg over at jeg nok en gang får livet slengt imot meg. Jeg hadde så troen denne gangen, og føler alt jobber imot meg. Alt jeg ønsker er et søsken i 2025, er det virkelig så mye å be om :sad010

Utrolig vondt at du måtte igjennom dette og all den ventinga :( I det minste er utskrapning en bedre opplevelse enn cytotec synes jeg. Alt er overstått mye raskere :Heartpink
Ønsker deg masse lykke til og sender en himla stor styrkeklem :love7
 
Utrolig vondt at du måtte igjennom dette og all den ventinga :( I det minste er utskrapning en bedre opplevelse enn cytotec synes jeg. Alt er overstått mye raskere :Heartpink
Ønsker deg masse lykke til og sender en himla stor styrkeklem :love7
Blir lagt inn for behandling med cytotec dessverre :( Blir først det og så kontroll med ultralyd om alt er kommet ut… Men de ønsket jeg skulle gjøre det på sykehuset siden jeg er over 10 uker på vei. De vil også at jeg skal gjøre det under kontrollerte formål siden jeg har vært en svingdørspasient overalt i denne perioden, så de mente det var best for å sikre at jeg ble ivaretatt :( Tusen takk :Heartred
 
Takk for meg og takk for all støtten fra dere her inne. Både dere som tilhører Januar 2025, men også alle dere som har tittet innom :Heartred Imorgen blir jeg innlagt og får avsluttet dette. Fosteranlegget var blitt større denne gangen, men i dag kunne de ikke skimte noen hjerteslag slik som sist. I tillegg var gestasjonssekken begynt å bli deformert, og det var ingen tegn til at dette kom til å gå rette veien. Konstatert MA. Nå er jeg knust og utrolig lei meg over at jeg nok en gang får livet slengt imot meg. Jeg hadde så troen denne gangen, og føler alt jobber imot meg. Alt jeg ønsker er et søsken i 2025, er det virkelig så mye å be om :sad010
Å nei, så utrolig kjedelig å lese!
Har tenkt mye på deg i dag, og hadde virkelig håpet på et lite mirakel!
Håper du blir raskt gravid igjen og at terminspiren da sitter!
 
Blir lagt inn for behandling med cytotec dessverre :( Blir først det og så kontroll med ultralyd om alt er kommet ut… Men de ønsket jeg skulle gjøre det på sykehuset siden jeg er over 10 uker på vei. De vil også at jeg skal gjøre det under kontrollerte formål siden jeg har vært en svingdørspasient overalt i denne perioden, så de mente det var best for å sikre at jeg ble ivaretatt :( Tusen takk :Heartred
Åå, okei. Håper cytotec gjør susen! Måtte igjennom tre kurer uten noen funksjon sist selv og så endte det med utskrapning. Ikke vær redd for å kreve det dersom cytotec ikke fungerer :Heartpink
 
Herlighet, @Mavik .. :Heartred
tenker utrolig mye på deg.. snart sitter terminbabyen hos deg :Heartred
Sender mange styrkeklemmer, ikke at det hjelper egentlig.. men ord og handling og alt imellom betyr liksom ingenting.. du er i tankene mine:Heartred
 
Så utrolig trist å lese @Mavik :Heartred
Håper du får masse støtte gjennom denne tiden og at et mirakel kommer deres vei ganske snart. Jeg fortsetter å følge din reise om du velger å dele den her på babyverden.
Varme tanker og klemmer din vei:Heartred
 
Back
Topp