Informasjon om nytt forum

dizzo skrev:
Hvor er "min profil" og der man kan endre signaturen?

Denne funksjonen har ikke kommet med i flyttingen. Men vil være på plass i løpet av neste uke.

Her var det jammen mye klaging! Alltid litt "styr" å venne seg til et nytt oppsett. Jeg regner med at endringen kommer pga av at det går utrolig tregt på bv til tider.

Synes folk må være i hvert fall litt tålmodige og i hvert fall vente til ting er på plass før en begynner å klage på alt.

Kan være enig i en ting, jeg liker heller ikke reklamen, spesielt ikke den som beveger seg. Det har jeg aldri gjort! Som hos andre trigger den lett en hodepine!

TonjeJenta skrev:

Jeg har egentlig bare lyst til å sette meg ned å grine... dette var skikkelig tragiske greier.

Det gamle forumet var RENT. Her er det reklame over, reklame på siden, ting i hytt og gevær. Selve forumet TRYKKT ned og inn på siden så det bare tar "halve" siden. Uoversiktelig og grusomt. Det blir dårlig med aktivitet fremover fra meg. Babyverden var så mye bedre enn alle andre forumet pga oversiktelighet... nå er det dårligere enn noe jeg har vært borti. Med mine konsentrasjonsproblemer kan jeg bare glemme å sitte her lange kvelder.. blir sliten bare av å se på siden.

Må signere deg tonjejenta! Ble skikkelig skuffet! Og blir sliten av å se på denne siden.. det var SÅ MYE BEDRE FØR! skjønner ikke vitsen med å forandre på noe som allerede fungerte bra!

Hva er grunnen til at dere forandret egentlig????

Jeg og kjenner at jeg faktisk får vondt i hodet av å være her inne.. med all den reklamen på høyre side her.. som ikke står still.. svært forstyrrende faktisk!

hvorfor svarer dere ikke på kritikken dere får?

Og kommer dere til å gjøre noe med kritikken dere får her? Som feks å fjerne all reklamen på høyre side? og gjøre bildet større for oss????

Og hvorfor måtte dere forandre på noe som allerede fungerte?? Jeg er rimelig sikker på at dere vil få færre brukere her nå.. i alle fall at folk kommer til å være her sjeldnere.. fordi det er slitsomt å sitte her inne..

TonjeJenta skrev:

Jeg har egentlig bare lyst til å sette meg ned å grine... dette var skikkelig tragiske greier.

Det gamle forumet var RENT. Her er det reklame over, reklame på siden, ting i hytt og gevær. Selve forumet TRYKKT ned og inn på siden så det bare tar "halve" siden. Uoversiktelig og grusomt. Det blir dårlig med aktivitet fremover fra meg. Babyverden var så mye bedre enn alle andre forumet pga oversiktelighet... nå er det dårligere enn noe jeg har vært borti. Med mine konsentrasjonsproblemer kan jeg bare glemme å sitte her lange kvelder.. blir sliten bare av å se på siden.

Signerer! ;(

Jeg skjønner som mange andre her heller ikke hvorfor forumet er blitt forandret på. Jeg synes forumet er blitt mer uoversiktlig, og reklamen på siden er veldig plagsom.

Uff !

Dette er jo ikke brukervennlig i det heletatt !

Greier jo ikke se hva og hvor det er nye innlegg siden forrige inlogging. Hvor er et enkelt symbol en kan trykke på å få opp dem ?

Oppsett og bredde er pyton.

Det er et uttrykk som heter : " If it ain't broken, DON'T fix it !"

Som prikken tidligere har sagt blir tilbakemeldingene notert og tatt opp til diskusjon, hvilken forandringer som blir gjort kan vi ikke svare på nå. Først må vi få forumet opp å gå og alt overført.

TonjeJenta skrev:

SIGNERER!! Dette ble jo helt ræva...emoticon

Oj, her var det mye klaging å syting! Tror dette kan bli bra jeg. Har forståelse for at ting ikke er helt på plass enda. Men synest at teksten ble litt liten, så er slitsomt å lese.

SLAPP AV HØNER!!

Herreguuud! Ingen som tvinger dere til å være her.
Andre nettsteder og forarer skifter design og layouts rett som det er, så det var virkelig på tide BV gjorde noe.
Sånn holdt dere på når Facebook forandret seg også. Hysterisk og ramaskrik i flere dager men så ble plutselig alt greit. Det blir det her også! Omg

Dette var rett og slett utrolig dårlig!

Enig med mange over her, grunnen til at jeg kom tilbake til BV og ikke sitter på andre nettsider er at det var så enkelt og oversiktelig her! Nå er det jo utrolig tungvint og vanskelig! Selvfølgelig er sikkert ikke alt i orden enda, men det kommer jo aldri til å bli som det gamle når oppsettet er som det er!

Hadde det ikke vært for at jeg er med i Slankekrigen, hadde jeg helt klart forsvunnet herifra!

Senator Malin skrev:
SLAPP AV HØNER!!

Andre nettsteder og forarer skifter design og layouts rett som det er, så det var virkelig på tide BV gjorde noe.
Sånn holdt dere på når Facebook forandret seg også. Hysterisk og ramaskrik i flere dager men så ble plutselig alt greit. Det blir det her også! Omg

Fint for deg som ikke har konsentrasjonsproblemer og migrene kanskje. 
Facebook har aldri gjort så store forandringer. Er bare småting av gangen. 
Dette her er full endring, til det værre. Har du sett på all den idiotiske reklamen?

Ps: se på det irriterende mellomrommet som kommer mellom selv om jeg skriver på linjene rett under hverandre.

Senator Malin skrev:
SLAPP AV HØNER!!

Ehhh, nå håper jeg at jeg klarer å quote riktig..
Skjønner jo ikke dritten her. Men selvom du liker det nye designet,
må vel vi andre få lov å være skuffa?

TonjeJenta skrev:
Senator Malin skrev:
SLAPP AV HØNER!!

Fint for deg som ikke har konsentrasjonsproblemer og migrene kanskje. 
Facebook har aldri gjort så store forandringer. Er bare småting av gangen. 
Dette her er full endring, til det værre. Har du sett på all den idiotiske reklamen?

Hva i alle dager har konsentrasjonsproblemer og migrene med ett FORUM å gjøre?!

Reklame må det være for at dette skal være gratis. De sa jo de måtte oppgradere servere og sånt og det er ikke gratis. De må vel ha all reklamen for å finansiere det. Fortsatt ingen som tvinger deg å være her siden du synes det ble så grusomt.

Dette med reklamen.. Jeg installerte en sånn ad-block-greie så jeg ser ikke noe reklame.

emoticon

søvnløs og lykkelig skrev:
kan man se hvem som er pålogget/  ser på en tråd?  jeg pleide å trykke på nicket mit for å finne igjen tråder..

Nederst på side en kan man se hvem som er online.

Har lagt inn ønske om at man skal kunne se hvem som inne i den enkelte tråd.

Jeg ville svare på HI men svarte på en eller annen nederst for det var enklere enn å scrolle helt til topps igjen... (her skulle det ha vært en smiley, vær så snill å gjøre de enklere tilgjengelig, hvis ikke bare skriver jeg de slik: :-P

Jeg er IKKE plaget med migrene og hodepine eller konsentrasjonsvansker, men de hoppende reklamene på siden plager meg allerede etter mindre enn 5 min. Får nok hodepine snart... :-( Det er greit med reklame men IKKE la den skifte sånn! Den bilstolen plager meg for eksempel ikke!

Forumdelen kan dere bare kjapt utvide er dere snille! Det er mye plass på skjermen, bruk den!

Og så savner jeg å kunne se hvem som leser hvilken tråd, hvem som er pålogget, og jeg også vil veldig gjerne se på selve tråden mens jeg skriver svar...

Det er ikke det at det er stygt, det er bare at det var endel funksjoner som vi virkelig likte og mye av designet som var veldig positivt! Ser at dere tar til dere mange av tilbakemeldingene og det er kjempebra! Jeg liker for eksempel godt at vi er mer knyttet opp mot babyverdensiden, før gikk jeg bare direkte inn på forumet mitt via nettadressene. Etter hvert får jeg nok laget meg til sånn at jeg bare kan trykke på de forumene jeg liker på min side eller noe sånt.

Vil man ikke kunne få se hvem som er inne i det aktuelle trådene? Og hvor mange som faktisk har vært inne og lest.. men ikke svart?

Fridasinmamma skrev:
Jeg og kjenner at jeg faktisk får vondt i hodet av å være her inne.. med all den reklamen på høyre side her.. som ikke står still.. svært forstyrrende faktisk!

hvorfor svarer dere ikke på kritikken dere får?

Og kommer dere til å gjøre noe med kritikken dere får her? Som feks å fjerne all reklamen på høyre side? og gjøre bildet større for oss????

Og hvorfor måtte dere forandre på noe som allerede fungerte?? Jeg er rimelig sikker på at dere vil få færre brukere her nå.. i alle fall at folk kommer til å være her sjeldnere.. fordi det er slitsomt å sitte her inne..

Vi svarer på spørsmål som kommer så godt vi kan. Om det blir noen endringer med reklamen, må tas på høyere hold. Men at de reklamene som har flash, går det sikkert an å gjøre noe med. Størrelsen på bildet, må også tas videre.

Vi måtte forandre på forumet fordi det andre var i ferd med å takke for seg. Og med alle de nye funksjonene (som har vært et stort ønske fra brukerne), måtte vi endre totalt på forumet. Mulig det nye forumet virker rotete og uoversiktlig nå. Men hvis dere gir det litt tid, er jeg sikker på at det vil falle i smak.

Back
Topp