P
Prikken
Guest
Hvor er "min profil" og der man kan endre signaturen?dizzo skrev:
Denne funksjonen har ikke kommet med i flyttingen. Men vil være på plass i løpet av neste uke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er "min profil" og der man kan endre signaturen?dizzo skrev:
TonjeJenta skrev:Jeg har egentlig bare lyst til å sette meg ned å grine... dette var skikkelig tragiske greier.
Det gamle forumet var RENT. Her er det reklame over, reklame på siden, ting i hytt og gevær. Selve forumet TRYKKT ned og inn på siden så det bare tar "halve" siden. Uoversiktelig og grusomt. Det blir dårlig med aktivitet fremover fra meg. Babyverden var så mye bedre enn alle andre forumet pga oversiktelighet... nå er det dårligere enn noe jeg har vært borti. Med mine konsentrasjonsproblemer kan jeg bare glemme å sitte her lange kvelder.. blir sliten bare av å se på siden.
TonjeJenta skrev:Jeg har egentlig bare lyst til å sette meg ned å grine... dette var skikkelig tragiske greier.
Det gamle forumet var RENT. Her er det reklame over, reklame på siden, ting i hytt og gevær. Selve forumet TRYKKT ned og inn på siden så det bare tar "halve" siden. Uoversiktelig og grusomt. Det blir dårlig med aktivitet fremover fra meg. Babyverden var så mye bedre enn alle andre forumet pga oversiktelighet... nå er det dårligere enn noe jeg har vært borti. Med mine konsentrasjonsproblemer kan jeg bare glemme å sitte her lange kvelder.. blir sliten bare av å se på siden.
SIGNERER!! Dette ble jo helt ræva...![]()
SLAPP AV HØNER!!Senator Malin skrev:
Herreguuud! Ingen som tvinger dere til å være her.
Andre nettsteder og forarer skifter design og layouts rett som det er, så det var virkelig på tide BV gjorde noe.
Sånn holdt dere på når Facebook forandret seg også. Hysterisk og ramaskrik i flere dager men så ble plutselig alt greit. Det blir det her også! Omg
Fint for deg som ikke har konsentrasjonsproblemer og migrene kanskje.
Facebook har aldri gjort så store forandringer. Er bare småting av gangen.
Dette her er full endring, til det værre. Har du sett på all den idiotiske reklamen?
Ps: se på det irriterende mellomrommet som kommer mellom selv om jeg skriver på linjene rett under hverandre.
SLAPP AV HØNER!!Senator Malin skrev:
Andre nettsteder og forarer skifter design og layouts rett som det er, så det var virkelig på tide BV gjorde noe.
Sånn holdt dere på når Facebook forandret seg også. Hysterisk og ramaskrik i flere dager men så ble plutselig alt greit. Det blir det her også! Omg
TonjeJenta skrev:SLAPP AV HØNER!!Senator Malin skrev:
Fint for deg som ikke har konsentrasjonsproblemer og migrene kanskje.
Facebook har aldri gjort så store forandringer. Er bare småting av gangen.
Dette her er full endring, til det værre. Har du sett på all den idiotiske reklamen?
kan man se hvem som er pålogget/ ser på en tråd? jeg pleide å trykke på nicket mit for å finne igjen tråder..søvnløs og lykkelig skrev:
Nederst på side en kan man se hvem som er online.
Har lagt inn ønske om at man skal kunne se hvem som inne i den enkelte tråd.
Jeg og kjenner at jeg faktisk får vondt i hodet av å være her inne.. med all den reklamen på høyre side her.. som ikke står still.. svært forstyrrende faktisk!Fridasinmamma skrev:
hvorfor svarer dere ikke på kritikken dere får?
Og kommer dere til å gjøre noe med kritikken dere får her? Som feks å fjerne all reklamen på høyre side? og gjøre bildet større for oss????
Og hvorfor måtte dere forandre på noe som allerede fungerte?? Jeg er rimelig sikker på at dere vil få færre brukere her nå.. i alle fall at folk kommer til å være her sjeldnere.. fordi det er slitsomt å sitte her inne..