Informasjon om nytt forum

Syns det er veldig bra at det er en egen knapp for å rapportere tråder ! Håper modereringen blir litt mer retferdig og ordentlig gjort nå

Kan iallefall komme med noen forslag tilbakemeldinger på hvordan jeg synes det er - foreløpig..

*Jeg liker at det ikke popper opp nytt vindu for å svare. Men litt dumt at man ikke kan bla frem og tilbake i tråden mens man svarer da, for da forsvant det jeg hadde skrevet..

*Jeg liker også at hovedinnlegget er øverst på hver side. Men hovedinnlegget kunne gjerne vært markert litt sterkere enn svarene i tråden..

*Fargene glir litt over i hverandre. Lys blå og hvitt, vanskelig å sortere. Quotede innlegg kunne gjerne være markert i en annen farge, eller med sterkere ramme rundt?

*Skulle gjerne sett at teksten var bredere.. Slik som det er nå er det jo bare en tynn "forum-tarm" ..

*Jeg er lat, og liker ikke å måtte trykke FØRST på 2011, SÅ på Mars 2011.. gjelder også andre underforum..

*Savner en "svar"-knapp nederst på siden også..

*Savner også at man kan navigere tilbake til forum nederst, ikke bare øverst.
Altså dette: Du er her: > Forum > Generell diskusjon > Generelt 

Kommer:
nederst på siden snart?
Forferdelig tungvindt å må helt øverst for å gå ut av tråden.

*Pluss, skrift str på alt "rundt" teksten er veldig forvirrende..
Likte det mye bedre når skriften var mindre.
*Kommer de "orginale" smiliesene på siden av  teksten, så vi slipper å må inn å "hente" dem..??

Virker mer som om forumet er nedgradert enn oppgradert!

*Var jo så greit med uthevet skrift på de trådene det var kommet nye svar på, tungvindt når man ikke ser det lenger...

* Syntest det var greit å kunne ha svarboksen åpen mens man kunne bla tilbake i tråden...

* Er så mye reklame og greier at det virker kjempe rotete

* savner den nederst på siden som man kunne bla seg gjennom forum og trykke på det man ville inn på...

* Irriterende når det ikke er ordentlig tydelig skille mellom quoted, signatur og hva personen faktisk har svart : prøvde å lese en tråd i stad hvor noen hadde quota hverandre flere ganger, ga opp etter hvert fordi det var så rotete å se hva som var nye svar og hva som var gamle...

*Og teit at smilefjesene ikke er like lett tilgjengelig, blir jo til at man skriver "  :-)  " istedenfor å gidde å gå inn og leite etter de enkle smilefjesene

Hvis det skal være slik det er blitt her nå så komme rnok jeg også til å titte meg rundt på nett etter et annet nettsted å bruke...:(

Få tilbake det forrige oppsettet.
Det var rent og oversiktlig.
Nå føler jeg meg ikke hjemme på babyverden lenger.
Er bare rot og utrolig tregt. Det forrige gikk raskt og var enkelt å bruke.

Herligheten så uoversiktelige greier,blir lei meg for dette likte jeg ikkeemoticon

Ville bare si en ting...

Jeg har problemer med migrene, og det utløses veldig lett når jeg leser mye på nettsider som har reklame som beveger seg på "sidene" liksom..

Her er forumet bare en smal tarm, og masse bevegelig reklame på høyre side.. (og alt det som beveger seg i utkanten av synsfeltet sånn er helt grusomt.)
Får migreneanfall i løpet av kort tid.. emoticon

Og veldig forstyrrende for folk med konsentrasjonsproblemer av forskjellig art kan jeg tenke meg...

Det er alltid masse hyl og skrik når ting fornyes, til man venner seg til nye oppsett, og jeg pleier ikke å hyle opp om ting, for vet at jeg venner meg til det og begynner å like det etter en liten stund. Men her blei jeg regelrett skuffa..

Signerer flere av de som har skrevet en rekke punkter over her...

Litt skryt; jeg liker SVÆRT godt at man kan legge til venn så enkelt! :D

Veit nesten ikke hvordan jeg kan uttrykke hvor skuffa jeg blei når jeg så det nye forumet, som i mine øyne er et steg tilbake til internettens steinalder!
Grunnen til at jeg har likt meg så godt på BV var pga oppsettet som var, nå kan jeg like gjerne sitte på et annet forum å KNOTE! Ja, jeg syns slikt forumoppsett bare er knot. Så veit ikke om jeg takker for meg eller hva jeg gjør, men en ting er sikkert, jeg gidder ikke sitte her inne like mye som jeg har gjort de 3 siste åra. (kanskje bare bra:P)

Jeg har full forståelse for at alt går litt i rykk og napp akkurat nå i oppstarten. Håper dere tar til "vett" og ser at denne forumformen ikke er hva brukerne vil ha!

Fader, øya mine er jo nesten ute av vinkel etter bare å ha skrivi dette her pga en hoppende solhatt og noen guttelus på sia her... Joda, vi ser reklamen!

Veit nesten ikke hvordan jeg kan uttrykke hvor skuffa jeg blei når jeg så det nye forumet, som i mine øyne er et steg tilbake til internettens steinalder!
Grunnen til at jeg har likt meg så godt på BV var pga oppsettet som var, nå kan jeg like gjerne sitte på et annet forum å KNOTE! Ja, jeg syns slikt forumoppsett bare er knot. Så veit ikke om jeg takker for meg eller hva jeg gjør, men en ting er sikkert, jeg gidder ikke sitte her inne like mye som jeg har gjort de 3 siste åra. (kanskje bare bra:P)

Jeg har full forståelse for at alt går litt i rykk og napp akkurat nå i oppstarten. Håper dere tar til "vett" og ser at denne forumformen ikke er hva brukerne vil ha!

Fader, øya mine er jo nesten ute av vinkel etter bare å ha skrivi dette her pga en hoppende solhatt og noen guttelus på sia her... Joda, vi ser reklamen!

Satser på ting går seg til etterkvart....:)

Likte at forumet var hele bredden av skjermen jeg. Nå blir det jo like ille som DinBaby og Bim.

Og ikke like enkelt å komme inn på, siden URL'en til forumet er endret.

grunnen til at jeg har vært på bv flere ganger pr. dag siden jeg meldte meg inn og ikke på en eneste annen baby forum side var pga oppsettet.
det var oversiktelig og enkelt å bruke.
håper det kommer flere forandringer på forumet her, slik at det blir litt bedre.

liker ikke at forums delen er så smal
og ville gjerne hatt knapp nederst på siden for å komme ut av tråden
vil det komme opp markering på trådene som har fått nye innlegg?
for akkurat nå er det veldig uoversiktlig.

liker veldig at det blir mulig å abbonere på tråder så pluss for det!

men syns dessverre forumet er vanskelig å bruke nå, og fargene gjør det ikke bedre!
veldig skuffa over at forumet jeg var så glad i og har brukt utallige timer inne i er så ødelagt.

Jeg er også plaget med migrene/hodepine og jeg kjenner at dette blir for mye for meg. Utrolig uoversiktelig, og mye å se på overalt. Veldig synd da jeg tålte det gamle veldig godt.

Får også vondt i hodet av dette forumet.

Det forrige var MYE bedre, signerer alt alle de andre har skrevet..synd at BV har blitt som den har blitt. 

Håper dere tar tilbakemeldingene på alvor, tror det er mange som vil tilbiringe mindre tid her inne, nettopp pga hvordan det har blitt nå.

Uoversiktelig og rotete! Før var det rent og enkelt å bruke..! Dette var SKUFFENDE! 

Får også vondt i hodet av dette forumet.

Det forrige var MYE bedre, signerer alt alle de andre har skrevet..synd at BV har blitt som den har blitt. 

Håper dere tar tilbakemeldingene på alvor, tror det er mange som vil tilbiringe mindre tid her inne, nettopp pga hvordan det har blitt nå.

Uoversiktelig og rotete! Før var det rent og enkelt å bruke..! Dette var SKUFFENDE! 

Back
Topp