to små turbogutter og en spire
Forelsket i forumet
på den forrige brukeren fikk jeg over 7000 innlegg før jeg falt ut når eldste ble litt over 2år..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har vi vel nesten 3.500 innlegg allerede? Eller ser jeg på feil sted?![]()
Hurra... kan ikke gruppen ha samme navnet som vi allerede har? Blir alle trådene vi har skrevet så langt, skjult?
Dere har 3500 innlegg
Det betyr at dere kan få en skjult gruppe. Dere må finne et navn og en tilgangsansvarlig.
Jeg må spørre jeg siden jeg ikke kjenner til systemet deres, du sier vi skal finne en tilgangsansvarlig.
Hvis, gud forby, den som blir det skulle miste spiren, eller på grunn av noe annet ikke kommer til å være her mer, kan man da bytte, eller hvordan er det? (Ble usikker på om det lå noe teknisk bak, og også litt hva som er "rollen" til en tilgangsansvarlig?![]()
Det må vel gå ann å ha flere ansvarlige?
Jeg må spørre jeg siden jeg ikke kjenner til systemet deres, du sier vi skal finne en tilgangsansvarlig.
Hvis, gud forby, den som blir det skulle miste spiren, eller på grunn av noe annet ikke kommer til å være her mer, kan man da bytte, eller hvordan er det? (Ble usikker på om det lå noe teknisk bak, og også litt hva som er "rollen" til en tilgangsansvarlig?![]()
Det er fullt mulig å bytte til en annen person senere hvis personen skulle miste spiren eller noe annet skulle hende.
Tilgangsansvarlig for et "bånd" under profilbilde som forteller at brukeren er tilgangsansvarlig. Denne personen får også VIP-status og tilgang hvis ikke hun har det fra før.
Tilgangsansvarlig skal godkjenne alle brukere før de får tilgang til den skjulte gruppen. Alle må sende denne personen en pm og spørre om tilgang før de får tilgang. Hvis tilgangsansvarlig godkjenner en person så skal hun inn på VIP og skrive i en tråd at xx er godkjent, så ordner vi at denne personen får tilgang til skjulte gruppe![]()
Takk for info, Janet
Det må jeg bare si med en gang mens jeg husker det - dere er veldig flinke til å svare på spørsmål og gi god informasjon her på dette forumet![]()
Æsj.... "teit" (i mangel på bedre ord) at nye brukere må vente én måned. Jeg har jo en gammel profil her, men den vil jeg jo ikke bruke siden jegvil være anonym en god stund til. Men så klart jeg forstår hvorfor det er sånn, bare litt frustrerende å måtte vente så lenge!

Er det skjult gruppe på gang snart? Vi har jo hatt avstemming nå.