Info vedr. skjulte grupper!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Tråder: 161 Innlegg: 1.810

Dette er status akkurat nå.

Altså lenge igjen til vi har 3000 enda, så alle rekker 50 innlegg hver, av de som vil. Null problem. vi har da skravetråden, vi gratulerer og ønsker velkommen, vi diskuterer symptomer, vi støtter de som blør, vi håper sammen, vi veier oss, vi teller oss, vi presenterer oss. DEt går fort med 50 innlegg altså!

Tråder: 161 Innlegg: 1.810

Dette er status akkurat nå.

Altså lenge igjen til vi har 3000 enda, så alle rekker 50 innlegg hver, av de som vil. Null problem. vi har da skravetråden, vi gratulerer og ønsker velkommen, vi diskuterer symptomer, vi støtter de som blør, vi håper sammen, vi veier oss, vi teller oss, vi presenterer oss. DEt går fort med 50 innlegg altså!
Jada, det hørtes bare så mye ut!

Jeg syns det er en fordel at vi må ha så mange innlegg også jeg, kunne nesten vært fler for min del. Vi vil jo at det skal være aktive brukere som kommer inn på skjulte rommet vi etter hvert skaffer oss :)

Jeg syns det er en fordel at vi må ha så mange innlegg også jeg, kunne nesten vært fler for min del. Vi vil jo at det skal være aktive brukere som kommer inn på skjulte rommet vi etter hvert skaffer oss :)
Du sier noe der ja! Godt poeng! Er nok bare jeg som er litt "annig". Går jo rundt her å venter på at testdagen skal komme...

50 innlegg er virkelig ikke mye altså. Det er fort gjort det. Det skal være aktive medlemmer som vi føler vi "stoler på", det er jo noe av poenget med et rom der vi ikke trenger være like anonyme og der vi kan dele ting vi ikke vil alle skal vite, er det ikke det da?

50 innlegg går kjempefort altså, jeg har sikkert skrevet minst ti her bare siden sist jeg påsto at 50 var lite.

50 innlegg er virkelig ikke mye altså. Det er fort gjort det. Det skal være aktive medlemmer som vi føler vi "stoler på", det er jo noe av poenget med et rom der vi ikke trenger være like anonyme og der vi kan dele ting vi ikke vil alle skal vite, er det ikke det da?

50 innlegg går kjempefort altså, jeg har sikkert skrevet minst ti her bare siden sist jeg påsto at 50 var lite.
Hehe, blir fort flere innlegg bare av å diskutere dette også. Hehe :P

Mm det jeg mener og. Poenget med et skjult rom vil jo være å kanskje tørre å stille de spr /prate om det vi ikke vil her på åpne rommet. for vil jo tro vi skal fortsette å bruke det også ;)

Åpenbart fortsatt bruke det åpne også ja, selvsagt.

Digger tickeren din forresten, den var søt!

Mm det jeg mener og. Poenget med et skjult rom vil jo være å kanskje tørre å stille de spr /prate om det vi ikke vil her på åpne rommet. for vil jo tro vi skal fortsette å bruke det også ;)
Ja, tørr jo kanskje være litt mer åpen da ja. ;)

kom igjen nå jenter :D

Dette går unna dette da jenter! Flinke dere er !!

Jeg lurer på det med at du måtte ha vært medlem i BV over 30 dager... det er vel flere som meg som meldte seg inn ganske raskt etter de tok testen? Hva skjer med oss? :confused:

Jeg lurer på det med at du måtte ha vært medlem i BV over 30 dager... det er vel flere som meg som meldte seg inn ganske raskt etter de tok testen? Hva skjer med oss? :confused:

Dere må vente til 30 dager før dere får tilgang, men det går fort altså :) I mellomtiden vil det jo være åpen aktivitet på forumet også :)

2653 innlegg har vi nå! Ikke lenge til lukket gruppe! :D

Enig med dere i at 50 kan høres mye ut, men som flere her har sagt, det er strengt tatt ikke så mange.
Jeg "gjenoppdaget" forumet i dag, for ca 1 time siden(var litt innom da jeg fikk minimannen i 07, og var også innom før jeg mistet i fjor), og har allerede skrevet snart 10 innlegg her nå , og enda har jeg ikke detti innom skravletråden ^^

Det går fortere enn man tror, forrige uke var det bare 1200 innlegg her! :D

Æsj.... "teit" (i mangel på bedre ord) at nye brukere må vente én måned. Jeg har jo en gammel profil her, men den vil jeg jo ikke bruke siden jegvil være anonym en god stund til. Men så klart jeg forstår hvorfor det er sånn, bare litt frustrerende å måtte vente så lenge!

Back
Topp