Du skremmer i hvertfall ikke megMen jeg føler av og til at jeg står for halvparten av skravlingen sånn ca... skremmer jeg de andre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skremmer i hvertfall ikke megMen jeg føler av og til at jeg står for halvparten av skravlingen sånn ca... skremmer jeg de andre?
Tenkte å teste tidligst fredag om en uke.. Alt for lenge til.Nei, deg klarer jeg ikke skremme bort, uansett hvor mye jeg måtte prøve, tror jeg...
Når skal du teste, og se om du skal være her videre, eller ei?
Men jeg føler av og til at jeg står for halvparten av skravlingen sånn ca... skremmer jeg de andre?
Sakte men sikkert Sara. Sakte men sikkert![]()
Hehe vi VET at du er god på å skravleJeg gjør antakelig mitt og litt mere til jeg også, skal du se...
Får ikke sjekket via appen.Hvor mange innlegg har vi nå?
Jeg er også på appen. Stemmer det ja, går det ann å skjekke det en plass også?Får ikke sjekket via appen.
Det er jo også sånn at de som skal inn i gruppa må ha minimum 50 innlegg på termingruppa dør de får tilgang så holder ikke at gruppa har 3000
<3 appen + iPhone <3
Hmmm nei tror kanskje man bare må telle eller noeJeg er også på appen. Stemmer det ja, går det ann å skjekke det en plass også?
Stress! HeheHmmm nei tror kanskje man bare må telle eller noe![]()
Man ser jo inne på profilen sin hvor mange innlegg man har, og så må man prøve å tenke selv hvor mange av de "neste" man skriver inne her kontra ellers på forumet![]()
<3 appen + iPhone <3
Vi får håpe detNeida.. dette går så fort så jenter
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app