monca84*ønsker*
Verdens heldigste mamma søker søster eller bror
Med på å vente 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjult forum er bare synlig for dem som er med.
Da må du oppfylle de kravene som står i første innlegg, og så kontakte tilgangsansvalig som vil bli opplyst når vi har valgt en, og be om tilgang. Denne sjekker at du oppfyller kravene.
Og være medlem på bv i en måned...Takk Sara, då må jeg visst bare begynne å bli aktiv, og håpe jeg når 50 innlegg før den blir skjult![]()
Men forumet her består. Det bare blir et ekstra som et skjult. For de tingene vi ikke vil dele med alle.
Tviler på vi er langt unna, men venter vel med å diskutere navn og ansvarlig til alle får være med på å bestemme. Er vi mer eller mindre enige om?
Vi har 7166 nå
Du ser det på fremsiden der alle mnd. StårHvor ser jeg hvor lenge det er til vi får skjult gruppe? Ja jeg vet det må være 7500 innlegg, men finner ikke hvor deta står hvor mange innlegg det er nå.![]()
Om du trykker på bildet ditt står det hvor mange innlegg du har, men om det er i dette forumet eller i alle, aner jeg ikke.Du ser det på fremsiden der alle mnd. Stårser vi Har over 10 000 nå. Hvordan kan du finne ut hvor mange du har skrevet selv?
Ojoj... Ja, det blir litt av en jobb for vedkommendeTelle på de som søker ja. Bare telle 100 da ikke telle alle