Info vedr. skjult gruppe

Med på å vente :)

Tviler på vi er langt unna, men venter vel med å diskutere navn og ansvarlig til alle får være med på å bestemme. Er vi mer eller mindre enige om?

Vi har 7166 nå

Last edited:
Heilt ny her, ka vil det sei me skjult gruppa? Kossen "sørge" eg for å verra me videre?

Skjult forum er bare synlig for dem som er med.

Da må du oppfylle de kravene som står i første innlegg, og så kontakte tilgangsansvalig som vil bli opplyst når vi har valgt en, og be om tilgang. Denne sjekker at du oppfyller kravene.

Skjult forum er bare synlig for dem som er med.

Da må du oppfylle de kravene som står i første innlegg, og så kontakte tilgangsansvalig som vil bli opplyst når vi har valgt en, og be om tilgang. Denne sjekker at du oppfyller kravene.

Takk Sara, då må jeg visst bare begynne å bli aktiv, og håpe jeg når 50 innlegg før den blir skjult :)

Takk Sara, då må jeg visst bare begynne å bli aktiv, og håpe jeg når 50 innlegg før den blir skjult :)
Og være medlem på bv i en måned...

Men forumet her består. Det bare blir et ekstra som et skjult. For de tingene vi ikke vil dele med alle.

Tviler på vi er langt unna, men venter vel med å diskutere navn og ansvarlig til alle får være med på å bestemme. Er vi mer eller mindre enige om?

Vi har 7166 nå

Jepp. Bare lurte hvor langt vi var kommet. Terminlista begynner så smått å fylles opp, og gruppa øker stadig i aktivitet - Så sikkert ikke så lenge til :)

Slett ikke lenge til, de siste med termin i januar har vel enda ei ukes tid til ikm da, så sånn frem mot pinse bør vi vel kanskje kunne bli enige om navn og ansvarlig, og melde det inn når vi er enige. 7500 passerer vi lenge før den tid, det tar vi glatt denne uka her

Hvor ser jeg hvor lenge det er til vi får skjult gruppe? Ja jeg vet det må være 7500 innlegg, men finner ikke hvor deta står hvor mange innlegg det er nå. :p

Hvor ser jeg hvor lenge det er til vi får skjult gruppe? Ja jeg vet det må være 7500 innlegg, men finner ikke hvor deta står hvor mange innlegg det er nå. :p
Du ser det på fremsiden der alle mnd. Står :) ser vi Har over 10 000 nå. Hvordan kan du finne ut hvor mange du har skrevet selv?

Du ser det på fremsiden der alle mnd. Står :) ser vi Har over 10 000 nå. Hvordan kan du finne ut hvor mange du har skrevet selv?
Om du trykker på bildet ditt står det hvor mange innlegg du har, men om det er i dette forumet eller i alle, aner jeg ikke. :p

Dette forumet, da må du telle rett og slett

Så den som skal godkjenne oss inn I det skjulte forumet nå sette seg ned å telle på absolutt alle?

Telle på de som søker ja. Bare telle 100 da ikke telle alle

Telle på de som søker ja. Bare telle 100 da ikke telle alle
Ojoj... Ja, det blir litt av en jobb for vedkommende ;) Er det noen regler for å måtte ha så og så mange innlegg for å forbli i det skjulte forumet?

Minst ti i mnd, er det ikke det som står?

Det er reelt sett ikke sååååååå vanskelig å telle 100 innlegg på janaur 2016 på de fleste av oss.
Men litt er det jo, å sjekke opp ja. Så den som påtar seg dette må vite hva den påtar seg

Står at ein må ha 50 innlegg på januar2016, ikkje 100 ;)

Back
Topp