Info vedr. skjult gruppe

Det er femti man skal telle til. Det er ikke så vanskelig? Tell de det står januar på og bla bakover og se hvor mange?

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 7500 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig Tamara

I sammarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen

Sendt deg en pm ang den skjulte gruppen :)

Når er gruppen oppe og går?

Jeg vil gjerne være med :)
Først må gruppen opprettes.

Så lages det en tråd om hvordan du søker ettet å ha sjekket at du oppfyller kravene (så kjedelig for den som mottar søknad om alle skal søke uten å sjekke. Hun må jo sjekke, men sparer seg for unødvendig arbeid om.vi sjekker selv først)

Høres veldig bra ut, Sara! :)

Først må gruppen opprettes.

Så lages det en tråd om hvordan du søker ettet å ha sjekket at du oppfyller kravene (så kjedelig for den som mottar søknad om alle skal søke uten å sjekke. Hun må jo sjekke, men sparer seg for unødvendig arbeid om.vi sjekker selv først)

Har du hørt noe fra henne?

Ingen verdens ting, så skjønner ingenting jeg nå :/ Er jo en uke siden jeg sa i fra. For var det ikke forrige mandag jeg gjorde det?

Back
Topp