Info vedr. skjult gruppe

Vi gleder oss

Jammen meg på tide ;) :P

Flotte premier :D Må bare jobbe på nå, så kanskje man endelig er heldig :)

*Skrive og svare så tastene fyker* jeg vil være meg også :P Må bare komme oppi 50 her på januar først ;) Er det deg frkMIna som godkjenner til lukka forum?

*Skrive og svare så tastene fyker* jeg vil være meg også :P Må bare komme oppi 50 her på januar først ;) Er det deg frkMIna som godkjenner til lukka forum?

Ja det er jeg som går over å ser om dere er kvalifisert til å komme inn når dere søker :) Og når jeg har gjort det, så gir jeg beskjed til Tamara om de som har oppfylt kriteriene ønsker tilgang, og så er det henne som gir dere tilgang :)

Ja det er jeg som går over å ser om dere er kvalifisert til å komme inn når dere søker :) Og når jeg har gjort det, så gir jeg beskjed til Tamara om de som har oppfylt kriteriene ønsker tilgang, og så er det henne som gir dere tilgang :)

Den er grei, jeg må bare ha litt flere innlegg her på januar :P

Jeg søker herved til når det åpner, så får du telle om du gidder ;-)

Jeg søker herved til når det åpner, så får du telle om du gidder ;-)

Du trenger ikke å søke, for jeg har allerede bedt om tilgang til deg ;) Vet at du vil inn dit, samtidig som jeg vet at du er mer enn nok kvalifisert :)

Jeg vil gjerne søke og ;)

Så bra at dere er i gang :D
Rop ut om det er noe dere trenger hjelp til, så bistår jeg der jeg kan - eller videreformidler :)

Jeg vil være med!:D har gått over alle innleggene mine idag, og jeg er godt over 50;)

Back
Topp