Influensavaksine

Jeg fikk den faktisk på vanlig svangerskapskontroll for noen uker siden. Legen startet timen med å spørre om jeg ville ha den og jeg fikk den der og da. Betalte ingenting. :)
 
Skulle ta den på fredag, men jeg hadde ikke tenkt på at jeg måtte hente den ut på apoteket først og det hadde ikke åpnet enda da jeg var innom legekontoret.. Men man kan vel sette den hos apotekene også? Lurer på om jeg bare gjør det, så slipper jeg å ordne ny avtale hos legekontoret :p
 
Skulle ta den på fredag, men jeg hadde ikke tenkt på at jeg måtte hente den ut på apoteket først og det hadde ikke åpnet enda da jeg var innom legekontoret.. Men man kan vel sette den hos apotekene også? Lurer på om jeg bare gjør det, så slipper jeg å ordne ny avtale hos legekontoret :p

Ja tror man kan sette den på noen apotek! Fikk opp en liste over hvem som evt gjør det da jeg søkte på nettet.
(Men usikker på om de tar seg betalt da)
 
Skulle ta den på fredag, men jeg hadde ikke tenkt på at jeg måtte hente den ut på apoteket først og det hadde ikke åpnet enda da jeg var innom legekontoret.. Men man kan vel sette den hos apotekene også? Lurer på om jeg bare gjør det, så slipper jeg å ordne ny avtale hos legekontoret :p
I fjor var det dyrt å ta den på apoteket. Pappa betalte 500 for vaksine og at de tok den på han. Nå er egenandelen bare på 50kr, så det er vel billigere enn i fjor. Hos legen betalte jeg ingenting da det sto at gravide og de med frikort ikke betalte
 
Tok den i dag, var bare å droppe innom legekontoret etter avtale. Pleier å hente ut og sette selv, evt ta den på jobb (er sykepleier), men det var visst mangel på apoteket, og sikrere å komme innom. :angelic::angelic:
 
I fjor var det dyrt å ta den på apoteket. Pappa betalte 500 for vaksine og at de tok den på han. Nå er egenandelen bare på 50kr, så det er vel billigere enn i fjor. Hos legen betalte jeg ingenting da det sto at gravide og de med frikort ikke betalte
Ah, jeg spurte om det med gravide, gjaldt ikke her visst... Betalte 50 kr da, på legekontoret.
Hørt om folk som betaler 5-700 på apotek, herlighet...
 
Back
Topp