Influensavaksine

Da var influensavaksina tatt her :) Er fremdeles paranoid over den, men kjenner nå minien begeve seg som vanlig :P

Da var det gjort! Hadde gruet meg såååå til stikket også kjente jeg det ikke engang haha....

Tror jeg så og si aldri har hatt influensa før, men var og tok den i dag. Tar ikke sjansen på å ligge med influensa når jeg skal føde, skrekk og gru!!!

Tror jeg så og si aldri har hatt influensa før, men var og tok den i dag. Tar ikke sjansen på å ligge med influensa når jeg skal føde, skrekk og gru!!!
Har hatt influensa en gang. Det er helt forjævlig :( Enig i at å føde syk er den store skrekken. Også er det jo bra for babyen å være beskyttet :)

Da var den tatt :)

Har hatt influensa en gang. Det er helt forjævlig :( Enig i at å føde syk er den store skrekken. Også er det jo bra for babyen å være beskyttet :)

Ha, det hadde jeg ikke tenkt på engang, men det risikerer vi ji i januar! Føde med influensa, det må være helt forferdelig! Enda mer glad jeg har tatt vaksina nå :D

Tok den på sist kontroll og betalte 70kr for den ;) da har jeg gjort det jeg kan for å beskytte minstemann!

Da har jeg vært og tatt den også... Hater det, men hva gjør man vel ikke for baby!
Jupp :) Aldri i verden om jeg hadde tatt den ellers hehe... Egentlig burde man få partner til å gjøre det samme. Kiipt om han skal ligge rett ut med influensa under fødsel. Men men, jeg får prøve å ikke være heeeelt hysterisk hehehe

Jupp :) Aldri i verden om jeg hadde tatt den ellers hehe... Egentlig burde man få partner til å gjøre det samme. Kiipt om han skal ligge rett ut med influensa under fødsel. Men men, jeg får prøve å ikke være heeeelt hysterisk hehehe

Jeg har tenkt på det :P Men spørs om jeg får han med på det :p

Back
Topp