Tror ikke jeg gidder å prøve egentlig, men sånn i teorien er det rettferdig synes jegJeg har tenkt på detMen spørs om jeg får han med på det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg gidder å prøve egentlig, men sånn i teorien er det rettferdig synes jegJeg har tenkt på detMen spørs om jeg får han med på det
![]()
70 kr?? Jeg måtte ut med 200 hos fastlegen
Jeg tok den i forbindelse med en legetime (svangerskapskontroll), men betalte 150,- for den. Store variasjoner tydeligvisVet det er prisforskjell på vaksinasjon her.. tar man den i forbindelse med legetime koster den 70, om man tar den på "drop in" så er det dyrere..
Trodde det var likt rundt om jeg..
Så merkelig.. jaja, heldigvis ikke store summen uansettJeg tok den i forbindelse med en legetime (svangerskapskontroll), men betalte 150,- for den. Store variasjoner tydeligvis![]()
Jeg fikk ingen bivirkninger, litt ømt i armen dagen etterpå eneste.Da har jeg tatt den også.
Har noen av dere noen erfaringer å dele når det gjelder bivirkninger?
Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har reagert på andre vaksiner som jeg har tatt tidligere, men som gravid kan visst alt skje![]()
Ingen bivirkninger, men jeg var også øm i armen 2-3 dager.Da har jeg tatt den også.
Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har reagert på andre vaksiner som jeg har tatt tidligere, men som gravid kan visst alt skje![]()
Da har jeg tatt den også.
Ble anbefalt vaksine for to uker siden og hadde ikke tenkt på det før det.. har hatt planer om å ta den men ikke klart å somle meg til det i en travel hverdag.. nå er jeg begynt å hoste, blir kjempestresset med tanke på saken som går i avisene om dagen. Er det for sent for meg å ta den? Må jeg vente til jeg er frisk igjen?
Jeg tok den i forbindelse med en legetime (svangerskapskontroll), men betalte 150,- for den. Store variasjoner tydeligvis![]()