Imorra smeller det...

Masse lykke til )
 
Tusen takk for lykkeønskninger :) jeg var totalt umoden idag også, 1-2 på Bishops score. Fått satt ballongkateter, og nå er det trappegåing for alle penga! Og håpe på at den detter ut etterhvert, men er forberedt på at ting kan ta tid.

En helt annen opplevelse enn fredagen, ho dama som hadde GU da var under opplæring har jeg funnet ut, og har ikke sett ho hittil. (Er tre forskjellige som har sjekka modenhet idag, og det gjorde ikke i nærheten av like vondt som på fredagen - pluss at de sa fra underveis hva de gjorde) De jeg har møtt idag har alle vært helt supre, ikke minst en fantastisk jordmorstudent. Utrolig hva det gjør med psyken å føle seg i trygge hender :)

Masse lykke til til deg og, GlaJenta (husker ikke nicket ditt helt) :)
 
Tusen takk for lykkeønskninger :) jeg var totalt umoden idag også, 1-2 på Bishops score. Fått satt ballongkateter, og nå er det trappegåing for alle penga! Og håpe på at den detter ut etterhvert, men er forberedt på at ting kan ta tid.

En helt annen opplevelse enn fredagen, ho dama som hadde GU da var under opplæring har jeg funnet ut, og har ikke sett ho hittil. (Er tre forskjellige som har sjekka modenhet idag, og det gjorde ikke i nærheten av like vondt som på fredagen - pluss at de sa fra underveis hva de gjorde) De jeg har møtt idag har alle vært helt supre, ikke minst en fantastisk jordmorstudent. Utrolig hva det gjør med psyken å føle seg i trygge hender :)

Masse lykke til til deg og, GlaJenta (husker ikke nicket ditt helt) :)
Så bra at du møter en annen holdning i dag :) da er det bare å ta tida til hjelp, men nå er du igang! :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Tusen takk for lykkeønskninger :) jeg var totalt umoden idag også, 1-2 på Bishops score. Fått satt ballongkateter, og nå er det trappegåing for alle penga! Og håpe på at den detter ut etterhvert, men er forberedt på at ting kan ta tid.

En helt annen opplevelse enn fredagen, ho dama som hadde GU da var under opplæring har jeg funnet ut, og har ikke sett ho hittil. (Er tre forskjellige som har sjekka modenhet idag, og det gjorde ikke i nærheten av like vondt som på fredagen - pluss at de sa fra underveis hva de gjorde) De jeg har møtt idag har alle vært helt supre, ikke minst en fantastisk jordmorstudent. Utrolig hva det gjør med psyken å føle seg i trygge hender :)

Masse lykke til til deg og, GlaJenta (husker ikke nicket ditt helt) :)
Så bra du fekk noen andre hyggelige i dag:) gjør alt så mykje bedre:) forsatt lykke til:)
 
Tenker sånn på deg i dag! Håper virkelig alt går kjempe fint!
Glad for å høre at du har møtt hyggeligere folk i dag, det er bra <3


-- tasting fra mobil --
 
Håper at du har fått baby allerede <3


-- tasting fra mobil --
 
Her er det intet nytt, veksler mellom trappegåing og hvile på rommet. Murrer godt nedi der, og konstant stram mage, så håper livmorhalsen påvirkes som den skal. Helt rart å bli sjeleglad for vondter, og bare ønske mer av de! :) Fristen for ballongen til å dette ut er imorra i ellevetida, har det ikke skjedd da vurderer de andre tiltak. Det tar tid å sette igang en helt umoden kropp! Skal godt gjøres at det blir baby idag hvertfall, men jeg er glad for å være i gang i det minste :)
 
Men et det ubehagelig og vondt allerede eller går det bra?
Vil ikke at dette skal bli starten på den lange fødselen du ikke ville ha!
Kjapp og grei er det jeg krysser fingrene for! Kjapp og grei!


-- tasting fra mobil --
 
Det er overhodet ikke vondt, bare kjenner at det murrer, menssmerter type. Mange sykehus har en slags tre/firedagersplan på igangsatte fødsler når man er helt umoden ved start, hvor første døgn er ballong-døgn, imorra forhåpentligvis piller, hvis det har blitt modent nok. Så er forberedt på at det kan ta tid, trenger ikke bli fødsel imorra heller liksom.
 
Det er overhodet ikke vondt, bare kjenner at det murrer, menssmerter type. Mange sykehus har en slags tre/firedagersplan på igangsatte fødsler når man er helt umoden ved start, hvor første døgn er ballong-døgn, imorra forhåpentligvis piller, hvis det har blitt modent nok. Så er forberedt på at det kan ta tid, trenger ikke bli fødsel imorra heller liksom.
Det er nok bare å smøre seg med eeeenda mere tålmodighet ja :) virker som om du takler det bra ialefall :) krysser fingrene for at kroppen din plutselig bestemmer seg for å være fødeklar :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Bare å smøre seg med tålmodighet kan du si da...
Fortsatt masse lykke til:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Lykke til! På torsdag er det min tur! Spennende å lese dine erfaringer.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Jaja, ballongen datt ut i tolv-tida sammen med en god del gugge. Hadde en times tid på morran idag med tak i ryggen, ca hvert tiende minutt. Hurra! Føltes som å komme i himmelen (de var sånn puste seg gjennom, tydelig forskjell fra kynnere og murring, men fortsatt veldig levelig selvsagt), men de ga seg selvfølgelig så fort jeg sto opp. Jeg lever lenge på å faktisk ha kjent på svake rier, nå vet jeg LITT mer av hvordan de kan være :)

Nå er det venting på lege som skal sjekke åpning/modenhet igjen, og vurdere hva som er neste trekk. Kan bli modningspille, muligens ta vannet om det er nok åpning - men han var skeptisk til det fredagen fordi UL viste at hodet ikke er helt festa og ligger litt skjevt. Uansett er det stapp fullt her, ingen fødestuer ledige og kø på igangsetting, så de stresser ikke med tiltak på meg enn så lenge. Tar CTG støtt og stadig, babyen har det bare bra. Bare å ta tida til hjelp... Godt jeg er født treig (dermed vant til det) og med en unormalt stor dose tålmodighet!

Tusen takk for støtten deres, er kjekt å bli heia på :)

Grohar: Fleregangsfødende er stort sett MYE lettere å trigge ved igangsetting sier de her, så jeg håper og tror at det går vesentlig kjappere for deg dersom du skulle gå til torsdagen :)
 
Back
Topp