Imorra smeller det...

Maje-Mor

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Imorra klokka 8 er det oppmøte på Føden for igangsetting. Er kjempespent på hvordan det blir, og veldig rart å gå fra å være åpen for at det kan skje når som helst, aner ikke når - til å vite både sted, tid (for start) og "metode". Kan jo ta ganske lang tid (og det ville vært typisk meg) men tror det er trygt å satse på at jeg er ferdig før 17.mai hvertfall :)
 
Lykke til :) krysser fingrene for at du får en fin fødselsopplevelse selv om det ikke blir akkurat slik du ønsker. Forhåpentligvis smeller det til i natt ;)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Imorra klokka 8 er det oppmøte på Føden for igangsetting. Er kjempespent på hvordan det blir, og veldig rart å gå fra å være åpen for at det kan skje når som helst, aner ikke når - til å vite både sted, tid (for start) og "metode". Kan jo ta ganske lang tid (og det ville vært typisk meg) men tror det er trygt å satse på at jeg er ferdig før 17.mai hvertfall :)
Hvor langt på overtid er du?
Lykke til :)
 
Hvor langt på overtid er du?
Lykke til :)

Ifølge UL-termin er jeg 11 dager over imorra (dvs 42 fullgåtte uker på tirsdag) - og det er siste frist for igangsetting. Med min menstermin er det 7 dager over. Takk for lykkeønskning :)
 
Lykke til :) krysser fingrene for at du får en fin fødselsopplevelse selv om det ikke blir akkurat slik du ønsker. Forhåpentligvis smeller det til i natt ;)


Sent from my iPad using Tapatalk HD

DET hadde vært bursdag, julaften, 17. mai og lottokupong i boks på en gang!! :) med andre ord ikke noe jeg våger å tro på, men mirakler skjer jo fra tid til annen... :) takk for kryssing og lykkeønskning!
 
Lykke til Maje-mor. Satser på en kjapp exit. :D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Lykke til :)
 
Lykke til i morgen og det kommer nok til å skje før 17 mai:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Lykke til :) Er sjøl inne for å se om de får satt i gang i dag(har en som har liggi på tvers i mange uker nå)...spennende ;)
 
Back
Topp