Imorra smeller det...

Jøss, skal si dette går treigt ^^ men liker instillingen din altså! Godt du vet hvordan riene kjennes ut nå.
Syns det er litt reist med fulle fødestuer og kø :/ det er denne barnehagefristen sin skyld!


-- tasting fra mobil --
 
Håper på god utvikling hos deg.

Skal jaggu si de henger fast disse maibarna. Maaaange på overtid, og flere på i gangsetting og med lange forløp.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Det kan ta tid,kjedelg med fullt over alt da....
Fortsatt lykke til og håper du slipper å gå så lenge selv om du er med godt mot:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Da var ENDELIG gutten vår kommet til verden, 16.mai kl 19.47 - 42+2 ifølge UL-termin :) jeg er helt utrolig sliten, letta og glad. Føler at jeg har godt over gjennomsnittet peiling på igangsetting nå! Kort fortalt ble kroppen moden nok til å ta vannet først idag, etter fullt kjør med ballongkateter og modningspiller siden mandag. De tok vannet ca kl 14, da modenhetsscore på 5 av 10 og knappe 3 cm åpning. Så skulle vi vente på egne rier i to timer før det evt ble drypp. Men riene hagla på fra første stund, kraftige og omtrent uten pause - antakelig pga den aggressive modningskuren. Følte meg fra sans og samling, og takka gladelig ja til epidural som de anbefalte pga riene og at jeg var så sliten etter alle dagene. Så der røyk ønsket om åunngå epidural, men shit - nå kunne jeg ikke brydd meg mindre! De tre cm var væblitt til ti cm på bare tre timer, så trøkk i riene var det hvertfall :) det stoppa litt opp på slutten og jeg kjente ikkenoe særlig til pressetrang, så det ble drypp, pressing kun på vilje og hjelp av vakuum for å få han ut. Knute på navlestrengen, lav puls på slutten, så han ble tatt rett ut til lege for stilulerinh, men kom seg fort. Rakk aldri bli bekymra, bare superletta over at alt var over! Det har vært en psykisk tung uke, for å si det mildt...

Gutten er 3560 g, 53 lang og 37 HO. Min menstermin (6.mai) stemte nok mer ennUL-termin. Han har vært veldig våken så langt, og kobla seg på puppen ganske kjapt. Jegble klippa og fikk noen rifter (kun i huden heldigvis, ikke muskel), ble sydd en tre kvarters tid. Er veldig svimmel og sliten, så er fortsatt sengeliggende. Men utrolig lykkelig over gutten vår, og at alt er over :)


Tusen takk for all heiing og omtanke fra dere her inne! :)
 
Endelig! For en tøff uke du har hatt. Nå må du bare legge alle de slitsomme dagene bak deg, slappe av og kose deg med baby! Gratulerer så mye :)
 
Så godt å høre fra deg! Og høre at alt gjekk bra til tross for en laaang uke for deg. Gratulerer så utrolig masse! Håper du kommer deg fort og får kost deg med lillegull:) du har vært tøff! :D
 
Åh så bra å få høre fra deg! Du har virkelig hatt en tøff uke. Og denne igsngsettingen altså... Ble kanskje så ille som du fryktet?

Håper du klarer å slappe av nå og bare nyte de første dagene! <3


-- tasting fra mobil --
 
Hørres forferdelig slitsomt ut!! Håper du kommer deg raskt og at du nå bare kan nyte premien din :) Gratulerer såå mye med gutten!! :D
 
Gratulerer så masse. Endelig er det over. Håper du kommer deg fort etter en tøff psykisk og fysisk uke :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Så bra det er over! Jeg slapp å settes i gang, forresten. Nyt gutten din, nå er fødselen et tilbakelagt kapittel!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Gratulerer så mye med gutten:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Uff, det er tøft med igangsatt fødsel! Synd at det ble sånn da :(
men gratulerer så mye med gutten, og godt jobbet!!
 
Gratulerer så masse med gutten:) Du får kose deg så masse med den lille etter en utrolig slitsom uke, du er bare tøff:)
 
Herregud så skjønn Maje-Mor! :D


-- tasting fra mobil --
 
Gratulerer så mye med en herlig liten gutt!!! Åååå så nydelig :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp