Imogene med babytankene

ORIGINAL: Bringebær

Masse lykke til med prøvingen!! Håper spiren snart sitter[:)].

Takk og takk, Bringebær! [:D]

Hihihihi, se der ja. Der var du jaggu meg medlem i vår eksklusive klubb[:D][;)] Så du var god på å skravle, så da tenkte jeg at en dagbok måtte være det beste stedet! Så er det jo alltid hyggelig å lese i nye dagbøker og! Nå er jo både SAilje 1982 og **Eggerøra** gravide, så de er jo ikke her så ofte og oppdaterer lenger.
Ønsker deg lykke til med prøvingen, og at du slipper å oppdatere dagboken din så mange ganger før du står der med en positiv test[:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Hihihihi, se der ja. Der var du jaggu meg medlem i vår eksklusive klubb[:D][;)] Så du var god på å skravle, så da tenkte jeg at en dagbok måtte være det beste stedet! Så er det jo alltid hyggelig å lese i nye dagbøker og! Nå er jo både SAilje 1982 og **Eggerøra** gravide, så de er jo ikke her så ofte og oppdaterer lenger.
Ønsker deg lykke til med prøvingen, og at du slipper å oppdatere dagboken din så mange ganger før du står der med en positiv test[:D]

Hehehe, god på å skravle - det er nok en korrekt beskrivelse [:D] Det virker veldig koselig her inne, så jeg gleder meg til å kunne poste alle tanker her!

Takk for lykkeønskninger, det samme tilbake! 50 dagers syklus, du fortjener medalje! Håper TR kommer i helga - eller aller helst masse hCG så du tester positivt til uka [;)]

ORIGINAL: Imogene

Medalje ja... hehehe... Har bestemt meg til å vente til dag 60 før jeg tester igjen. Har en test igjen, så den blir spart! Mannen kommer hjem fra Nordsjøen den dagen ser du[:)]

Hehehe, god på å skravle - det er nok en korrekt beskrivelse [:D] Det virker veldig koselig her inne, så jeg gleder meg til å kunne poste alle tanker her!

Takk for lykkeønskninger, det samme tilbake! 50 dagers syklus, du fortjener medalje! Håper TR kommer i helga - eller aller helst masse hCG så du tester positivt til uka [;)]

Observasjon: brunlig utflod, noe slim rett etterpå.
Jeg spotter aldri før mens.

Dumme, dumme kroppen!!

Hvorfor må den endre atferdsmønster når jeg prøver å lage baby?![:@]

Ikke for å være slem eller noe, men spotting begynte jeg plutselig med da vi begynte å prøve. Gjorde aldri det før [8|] kroppen er rar!

ORIGINAL: *trinemor*

Observasjon: brunlig utflod, noe slim rett etterpå.
Jeg spotter aldri før mens.

Dumme, dumme kroppen!!

Hvorfor må den endre atferdsmønster når jeg prøver å lage baby?![:@]

Ikke for å være slem eller noe, men spotting begynte jeg plutselig med da vi begynte å prøve. Gjorde aldri det før [8|] kroppen er rar!

Vet ikke helt om det kvalifiserer til spotting - fargen var beige/ lyyyyys brun og det var slim i tillegg.
Men helt ærlig: kommer tr nå er det greit, da er det ny pp om 2 uker [:D]

Og dessuten, det som skjer i denne kroppen er ikke likt andres - for som du sier er kropper rare. [;)]
Det eneste jeg kan gjøre nå er å vente. På enten eller. :-)

Jeg heller har aldri spottet noe særlig før nå! Kanskje jeg bare legger merke til det.. hehehe.. jeg har spottet litt idag ser du, men det er jo ikke akkurat mye for å si det sånn!

Jeg heller har aldri spottet noe særlig før nå! Kanskje jeg bare legger merke til det.. hehehe.. jeg har spottet litt idag ser du, men det er jo ikke akkurat mye for å si det sånn!

Først: nydelig signatur, Angelicka!
Har du ikke fått tr enda, har det bare vært spotting? Kanskje det er en grunn til at tanta har somlet hos deg da [;)] Krysser fingre for det!

Dette jeg hadde kan ikke være spotting, det så ikke ut som blod og det var veldig lite! Sjekket tappen, den er høy og der inne er det lotion, hvit. Så dette kan da umulig være spotting?[&:]
*farvel, vett og forstand* 

Takk! Truseprinsesse har laget den til meg[:)]
Jeg begynte med litt lyserosa på papiret inatt når jeg skulle legge meg. Utover dagen har jeg blødd bittelitt, mørkt.. Men minimalt da.. Virker som det er vekke igjen nå. Skjønner ingenting jeg! Holder på å å bli gal her selv!!!
(Sorry for detaljer forresten[;)])

Hei [:)]

Håper det sitter en spire hos deg, og at du slipper besøk av TR på lange tider.
Ha en fin kveld [:)]

ORIGINAL: babyklarnå

Hei [:)]

Håper det sitter en spire hos deg, og at du slipper besøk av TR på lange tider.
Ha en fin kveld [:)]

Tusen takk, babyklarnå [:D] 
Jeg tør liksom ikke håpe. Dukker TR opp, har jeg en slagplan for hvordan jeg skal lure henne neste mnd. [8D] 

Når tid skal du teste deg? Det er bra at du har en slagplan for å lure TR i neste måned, fungerer den, så må du dele den med meg når den tid kommer [:)]

CD:32
Pp 2

Mensmurringer til tusen, pupper som truer med massemord og generelt sett bare en enorm følelse på at TR kommer hvert sekund.
Tappen er høy, tempen ligger på rundt 37 grader og utfloden er mørk - men ikke blodig/ brunlig. Bare mørk beige.

Hmmm... Jeg synes du kan høres litt gravid ut jeg.....? Jeg begynte også å få mørkere utflod etter jeg ble gravid [:D] og mye av det... Ta en test i morra tidlig [:)]

Back
Topp