Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Angelicka23
Hihihihi, se der ja. Der var du jaggu meg medlem i vår eksklusive klubb[:D][;)] Så du var god på å skravle, så da tenkte jeg at en dagbok måtte være det beste stedet! Så er det jo alltid hyggelig å lese i nye dagbøker og! Nå er jo både SAilje 1982 og **Eggerøra** gravide, så de er jo ikke her så ofte og oppdaterer lenger.
Ønsker deg lykke til med prøvingen, og at du slipper å oppdatere dagboken din så mange ganger før du står der med en positiv test[:D]
ORIGINAL: Imogene
Hihihihi, se der ja. Der var du jaggu meg medlem i vår eksklusive klubb[:D][;)] Så du var god på å skravle, så da tenkte jeg at en dagbok måtte være det beste stedet! Så er det jo alltid hyggelig å lese i nye dagbøker og! Nå er jo både SAilje 1982 og **Eggerøra** gravide, så de er jo ikke her så ofte og oppdaterer lenger.
Ønsker deg lykke til med prøvingen, og at du slipper å oppdatere dagboken din så mange ganger før du står der med en positiv test[:D]
Medalje ja... hehehe... Har bestemt meg til å vente til dag 60 før jeg tester igjen. Har en test igjen, så den blir spart! Mannen kommer hjem fra Nordsjøen den dagen ser du[:)]
Hehehe, god på å skravle - det er nok en korrekt beskrivelse [:D] Det virker veldig koselig her inne, så jeg gleder meg til å kunne poste alle tanker her!
Takk for lykkeønskninger, det samme tilbake! 50 dagers syklus, du fortjener medalje! Håper TR kommer i helga - eller aller helst masse hCG så du tester positivt til uka [;)]
Observasjon: brunlig utflod, noe slim rett etterpå.
Jeg spotter aldri før mens.
Dumme, dumme kroppen!!
Hvorfor må den endre atferdsmønster når jeg prøver å lage baby?![:@]
ORIGINAL: *trinemor*
Observasjon: brunlig utflod, noe slim rett etterpå.
Jeg spotter aldri før mens.
Dumme, dumme kroppen!!
Hvorfor må den endre atferdsmønster når jeg prøver å lage baby?![:@]
Ikke for å være slem eller noe, men spotting begynte jeg plutselig med da vi begynte å prøve. Gjorde aldri det før [8|] kroppen er rar!
Jeg heller har aldri spottet noe særlig før nå! Kanskje jeg bare legger merke til det.. hehehe.. jeg har spottet litt idag ser du, men det er jo ikke akkurat mye for å si det sånn!

ORIGINAL: babyklarnå
Hei [:)]
Håper det sitter en spire hos deg, og at du slipper besøk av TR på lange tider.
Ha en fin kveld [:)]
CD:32
Pp 2
Mensmurringer til tusen, pupper som truer med massemord og generelt sett bare en enorm følelse på at TR kommer hvert sekund.
Tappen er høy, tempen ligger på rundt 37 grader og utfloden er mørk - men ikke blodig/ brunlig. Bare mørk beige.