IKM veke 12♡

13 dpo i dag❤️ kan jo bare settes på gravid ❤️❤️
02C8BAFC-0E0E-40F5-9660-94D75ECF414F.jpeg
 
Jeg gikk på en smell og testa i mårrest selv om jeg skulle vente. 8 dpo. Den er blenda, men la den inn i premom og den ser litt. Men jeg tror nok det ikke stemmer, og tolker denne som helt blank. Får prøve å holde meg til i morgen nå.
 

Vedlegg

  • 20230322_081520.jpg
    20230322_081520.jpg
    57,1 KB · Visninger: 94
Jeg starter med temping på cd10. Så har ikke fått dannet meg ett bilde enda av charten, så har prøvd å ikke legge for mye i den. Men i går ettermiddag fikk jeg plutselig 38 i feber, skikkelig hodepine og følte meg dårlig. I dag så steg tempen med 0.3, så jeg har da hatt eggløsning nå jeg da?:oops: Forrige syklus hadde jeg også feber på cd 23! Så alt dette med gravid symptomer og svake graviditetstester har bare vært til tull og fanterier virker det som:schocked028 For å være helt ærlig så ble jeg veldig glad når jeg så tempen økte i dag, har vært så usikker og vill bare vite hva kroppen forteller meg. Har skrevet ned dag for dag, så dette blir fint å ta med meg til neste pp (hvis ikke jeg blir gravid nå da:love2)
1679471098588.jpeg
 
Jeg starter med temping på cd10. Så har ikke fått dannet meg ett bilde enda av charten, så har prøvd å ikke legge for mye i den. Men i går ettermiddag fikk jeg plutselig 38 i feber, skikkelig hodepine og følte meg dårlig. I dag så steg tempen med 0.3, så jeg har da hatt eggløsning nå jeg da?:oops: Forrige syklus hadde jeg også feber på cd 23! Så alt dette med gravid symptomer og svake graviditetstester har bare vært til tull og fanterier virker det som:schocked028 For å være helt ærlig så ble jeg veldig glad når jeg så tempen økte i dag, har vært så usikker og vill bare vite hva kroppen forteller meg. Har skrevet ned dag for dag, så dette blir fint å ta med meg til neste pp (hvis ikke jeg blir gravid nå da:love2)
Vis vedlegget 401709
Mine tester blir lik som du har hatt i disse dagene, når jeg skal ha eggløsning. Så kan være det er EL som har slått svaaaakt ut på hCG tester❤️
 
Mine tester blir lik som du har hatt i disse dagene, når jeg skal ha eggløsning. Så kan være det er EL som har slått svaaaakt ut på hCG tester❤️
Er det sant? Nå ble jeg enda mer lettet! Visste ikke at EL kan slå ut svakt på hcg tester :oops:
Prøvde faktisk å Google det før du sa det:bookworm:
 
CD28/12DPO:Heartpink
Idag er jeg heldigvis ikke kvalm:thumleft Enn så lenge iallefall og det nyter jeg virkelig:joyful: Deilig å være i grei form å kunne være sammen med barna, gjøre husarbeid, lage middag, bake osv❤️ Håper jeg kan være så heldig å slippe unna hyperemesis denne gang:smiley-angelic001 Dagens tester og temp er jeg også fornøyd med, så alt i alt en god dag:smiley-angelic005:dance008
20230322_083201.jpg


Screenshot_20230322_090008_FF App.jpg
 
Last edited:
CD28/12DPO:Heartpink
Idag er jeg heldigvis ikke kvalm:thumleft Enn så lenge iallefall og det nyter jeg virkelig:joyful: Deilig å være i grei form å kunne være sammen med barna, gjøre husarbeid, lage middag, bake osv❤️ Håper jeg kna vøre så heldig å slippe unna hyperemesis denne gang:smiley-angelic001 Dagens tester og temp er jeg også fornøyd med, så alt i alt en god dag:smiley-angelic005:dance008
20230322_083201.jpg


Screenshot_20230322_090008_FF App.jpg
Så hærlig ❤️❤️ nyt dagen. Jeg er kvalm og på jobb!! ☺️
 
Jeg måtte spise litt når jeg kom til barnehagen ja :) men løp på do å brakk meg. Går heldigvis bra nå ❤️

Så godt det hjalp med litt mat, mot kvalmen❤️
 
Såå gøy å se alle fine strekene :D:Heartred jeg har vært ganske syk denne prøveperioden, så har ikke alt for mye håp. Salvie-teen, wy, vitex og samtlige vitamintilskudd har vært byttet ut med flere antibiotikakurer og smertestillende:dead: jeg har ikke fått tempet heller, men litt aksjer mellom støytene ble lagt,og det er forsåvidt det viktigste :hilarious:

Test 10 dpo
morgentest og en ny tatt nettopp. Ser bare skygger men håper disse utvikler seg :smiley-angelic001

13DD1403-6CC5-4247-ACB0-B793494724F0.jpeg
 
Såå gøy å se alle fine strekene :D:Heartred jeg har vært ganske syk denne prøveperioden, så har ikke alt for mye håp. Salvie-teen, wy, vitex og samtlige vitamintilskudd har vært byttet ut med flere antibiotikakurer og smertestillende:dead: jeg har ikke fått tempet heller, men litt aksjer mellom støytene ble lagt,og det er forsåvidt det viktigste :hilarious:

Test 10 dpo
morgentest og en ny tatt nettopp. Ser bare skygger men håper disse utvikler seg :smiley-angelic001

Vis vedlegget 401721

Ojj, her er det jo streker :dance008 ❤️
 
Såå gøy å se alle fine strekene :D:Heartred jeg har vært ganske syk denne prøveperioden, så har ikke alt for mye håp. Salvie-teen, wy, vitex og samtlige vitamintilskudd har vært byttet ut med flere antibiotikakurer og smertestillende:dead: jeg har ikke fått tempet heller, men litt aksjer mellom støytene ble lagt,og det er forsåvidt det viktigste :hilarious:

Test 10 dpo
morgentest og en ny tatt nettopp. Ser bare skygger men håper disse utvikler seg :smiley-angelic001

Vis vedlegget 401721
Her ser jo til og med jeg som har elendig streksyn strekene :thumright
 
Back
Topp