IKM veke 12♡

Da jeg hadde exu steg testene som «normalt», altså at de ble litt og litt sterkere. De varierte aldri. Legger ved et bilde av testene mine…hcg prøvene steg bra hos legen, frem til jeg fikk ekstreme smerter og ble lagt i uke 5+6.Vis vedlegget 401679
Frykter det er dette jeg har. Jeg har ikke tid til noen operasjon :depressed:
Er exu-operasjoner via magen (snitt)? Eller opp i vagina?
 
Kvelden test :banghead: Nok en svak test, som jeg fikk på 11 dpo (er 14 dpo i dag).
Dere som har hatt exu/bo, er det slike tester dere også hadde? Veksler mellom negative og svak positive? Og blir aldri sterkere strek?
Vil bare ha mensen nå!!! Kan jeg ta noen dager med Provera, tror dere....i håp om at mensen kommer?
Med BO så startet jeg å blø, men økte i korrekt med hCG helt til uke 5+6 var på priv ul i uke 6 og fikk da konstanterer BO
 
Er dette en sterk skygge eller er det utslag på hcg? Hvis ikke noe endrer seg, enten tr eller sterkere strek så ville jeg tatt blodprøve for å målt hcg. Hvis dette faktisk er utslag på hcg så e det bekymringsfult at de ikke øker
Har ikke tatt noen blodprøver. Men dette kan ikke være skygge. Har tatt ganske mange tester siden torsdag og vært liten økning i styrken på streken hver dag, men denne fra i går er den sterkeste jeg har hatt til nå. Begynner jo å bli litt bekymret, lever liksom i håper. Går veldig opp og ned:confused:
 
Kvelden test :banghead: Nok en svak test, som jeg fikk på 11 dpo (er 14 dpo i dag).
Dere som har hatt exu/bo, er det slike tester dere også hadde? Veksler mellom negative og svak positive? Og blir aldri sterkere strek?
Vil bare ha mensen nå!!! Kan jeg ta noen dager med Provera, tror dere....i håp om at mensen kommer?
Jeg hadde positive og negative tester om hverandre da jeg hadde kjemisk/tidlig SA i 2019.
 
Har ikke tatt noen blodprøver. Men dette kan ikke være skygge. Har tatt ganske mange tester siden torsdag og vært liten økning i styrken på streken hver dag, men denne fra i går er den sterkeste jeg har hatt til nå. Begynner jo å bli litt bekymret, lever liksom i håper. Går veldig opp og ned:confused:
Jeg ville tatt en hcg prøve bare for å roe meg ❤️
 
Så kjipt at TR kom❤️ Det er så kjipt når TR kommer ubedt på besøk:-/ Ønsker deg masse lykke til I neste pp❤️❤️❤️
Tusen takk. Mulig jeg tar en pause fra aktiv prøving og presset om å prestere. Har jo to ganger før blitt gravid uten å regne ut hverken el eller noe annet :cool: Så tror jeg tar det litt som det kommer.
 
Er det noen som har peiling på når en festedipp vanligvis bruker å være? Jeg har ny klokke denne mnd som måler hudtemp (jeg vet det ikke er nøyaktig altså). Den har vært høyere hver natt siden jeg startet på progesteron. Bortsett fra 5 dpo, da var tempen som før eggløsning og progesteron. :confused004
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230321-223723.jpg
    Screenshot_20230321-223723.jpg
    278,3 KB · Visninger: 34
Back
Topp