IKM veke 12♡

Onsdag 22.Mars♡

Dagens IKM'ere ❤️ korleis går det?
@Mummitrolle - 31 - B3 - pp 3 - EL 8/3
@MammaTilEnMillion - 40+ - PP 10 - EL 08/03
☆K.B - 35 - B1 - PP4 etter MA i oktober - EL 8/3 (tror jeg)
@Råååsaa - 39 år - B3- PP2 (etter en MA i November) - EL 06.03 ish
☆Curly79- 43- B4- PP3- EL 8/3
@Cowgirl - b3 - pp1 (still :banghead:) - el 08.03
 
Tok ny test nå, og har aldri kjent et mer hat mot mine indre organer, som akkurat nå :arghh:
 

Vedlegg

  • IMG_20230322_085104.jpg
    IMG_20230322_085104.jpg
    1,6 MB · Visninger: 66
Fortsatt ingen tr.
Kroppen min lurer meg til å ta tester hele tiden. Ser streker her og ikke streker der.
Blir jo helt tullerusk.
Men om det hadde vært noe, så hadde det vell vistes noe på testene.. å så sier hjernen «men se da! Der er jo streken!» :hilarious: Å så maaaaner jeg den frem. Så håper er der heeelt til tr kommer:angelic:
Tok denne nå nettopp:
00C128AC-4D85-4CD4-9D14-F5ED69E261D7.jpeg
 
Fortsatt ingen tr.
Kroppen min lurer meg til å ta tester hele tiden. Ser streker her og ikke streker der.
Blir jo helt tullerusk.
Men om det hadde vært noe, så hadde det vell vistes noe på testene.. å så sier hjernen «men se da! Der er jo streken!» :hilarious: Å så maaaaner jeg den frem. Så håper er der heeelt til tr kommer:angelic:
Tok denne nå nettopp:
Vis vedlegget 401732
Når jeg ikke zoomer inn på bilde ser jeg noe som ser ut dom et hakk eller strek på testen :shy:
 
Fortsatt ingen tr.
Kroppen min lurer meg til å ta tester hele tiden. Ser streker her og ikke streker der.
Blir jo helt tullerusk.
Men om det hadde vært noe, så hadde det vell vistes noe på testene.. å så sier hjernen «men se da! Der er jo streken!» :hilarious: Å så maaaaner jeg den frem. Så håper er der heeelt til tr kommer:angelic:
Tok denne nå nettopp:
Vis vedlegget 401732
Jeg også kan se "noe" her . Hvor mange dpo er du? Og er du sikker på når el var?
 
10 dpo og blenda test… så nå gir jeg faktisk opp håpet og jeg kan bare settes på TR.
Vet at håpet ikke er borte før TR er her, men jeg kjenner kroppen min så godt.
Trenger å få litt avstand fra BV i noen dager og bare puste litt kjenner jeg.

Lykke til videre til dere som har fått TR (ser kanskje noen av dere i senere ikm uke), og gratulerer så mye til dere med to streker❤️
Nå blir det en PP til før vi setter i gang med IVF, forhåpentligvis.
 
Jeg også kan se "noe" her . Hvor mange dpo er du? Og er du sikker på når el var?
Jeg gikk tom for el-tester før jeg fant peaken. Så er ikke sikker på når den var.
Jeg valgte å gå ut fra høyeste score på preemom som da vil si at jeg er 11 dpo.
Men kan være alt mellom 8/9 og 11 egentlig.
Fikk jo streker på testen da jeg trodde jeg var 7dpo, som da førte til at jeg tenkte jeg kanskje hadde hatt el tidligere enn anntatt,
Men nå er jeg bare forvirret :hilarious:
 
10 dpo og blenda test… så nå gir jeg faktisk opp håpet og jeg kan bare settes på TR.
Vet at håpet ikke er borte før TR er her, men jeg kjenner kroppen min så godt.
Trenger å få litt avstand fra BV i noen dager og bare puste litt kjenner jeg.

Lykke til videre til dere som har fått TR (ser kanskje noen av dere i senere ikm uke), og gratulerer så mye til dere med to streker❤️
Nå blir det en PP til før vi setter i gang med IVF, forhåpentligvis.
Off, føler med deg ❤ kjenner at håpet synker her også og at dersom TR dukker opp denne PP så blir det rett og slett forumspause, blir fort meir oppslukande enn uten, og innimellom er det fint og kjekt, men så er det også litt overload innimellom :sorry: lykke til videre til deg også ❤
 
Back
Topp