Ikm v.46 <3

Hei dere. hadde virkelig ikke trua denne mnd da jeg ikke har testet etter eggløsning og etter mye hopping i temp (temper hver dag siden februar) denne mnd så flyttet eggløsning seg i appen jeg bruker og da traff vi ikke så godt som vi hadde trodd med aksjene. men har følt med ganske lik som jeg gjorde sist jeg var gravid. Tok en vanlig babyplan test pinne i dag (9-10dpo) følte jeg så noe, så demonterte. Men ser dere noe? eller bare ønsker jeg her? vil ikke vise mannen, da jeg eventuelt håper en sterkere test i morgen på farsdag.

EDIT: bildene blir jo alltid mye dårligere når man laster opp her :( men er vel bare ønsketenking
Ser en svak strek på det øverste bildet :)

Spent for både deg og meg jeg også. Krysser fingrene for tydeligere strek i morgen! :Heartred
Spennende! Klarte ikkje dy meg, bestilte tidligtester i går kveld. Så kanskje det blir testing ein av dagene neste veke når dei kjem i posten:)

Takk! Veldig spennende, altså. Jeg synes testen er enda tydeligere enn i går, men fortsatt knapt synlig. Får det imidlertid ikke frem på bildet:

1E344736-245E-4C3A-A7CF-8917F84A3CDA.jpeg

Synes denne ser helt blank ut her, men var et markert felt på den hjemme.

Nå skal det sies at dette er utgåtte tester, så det er mye mulig at det er litt svakt virkestoff. Har en ny en jeg tenkte jeg skulle ta i morgen :smug:

Vurderer sterkt å kjøpe tidlig test neste uke :p er såpass spent :hilarious:

Jeg har noe lange sykluser, og IKM er den 09.11. Det blir dag 31 i syklus. Jeg testet i går, som etter mine beregninger var 11 DPO, men ikke på morgenurin og den var blendahvit.
Tror dere håpet er ute for denne PP? :(

Jeg har noe lange sykluser, og IKM er den 09.11. Det blir dag 31 i syklus. Jeg testet i går, som etter mine beregninger var 11 DPO, men ikke på morgenurin og den var blendahvit.
På ingen måte, 11 dpo er fortsatt tidlig, og mange får ikke utslag før etter ikm :joyful:

Takk! Veldig spennende, altså. Jeg synes testen er enda tydeligere enn i går, men fortsatt knapt synlig. Får det imidlertid ikke frem på bildet:

Vis vedlegget 340116
Synes denne ser helt blank ut her, men var et markert felt på den hjemme.

Nå skal det sies at dette er utgåtte tester, så det er mye mulig at det er litt svakt virkestoff. Har en ny en jeg tenkte jeg skulle ta i morgen :smug:

Nesten likt her også. Litt synligere enn i går, men fortsatt veldig svak. Men 8DPO er fortsatt tidlig. Så jeg har troen!

Vedlegg

• C6FB838F-B117-408B-92B5-C3297428DC3A.jpeg
    C6FB838F-B117-408B-92B5-C3297428DC3A.jpeg
    12,9 KB · Visninger: 118
Blenda test på meg i morges, 10dpo. Jeg vet det fortsatt er tidlig, men likevel mister jeg håpet litt. Jeg burde vente lenger med å begynne testingen, for det er jo bare deprimerende med blendahvite tester :sorry:

Jeg fikk svaaaakt utslag på morgenurin 11dpo. Ser for meg at det hadde vært blenda om det ikke var morgen, og jeg har korte sykluser med bare 12dpo før IKM.

Nesten likt her også. Litt synligere enn i går, men fortsatt veldig svak. Men 8DPO er fortsatt tidlig. Så jeg har troen!

Jeg ser den! Sånn der ser min også ut, men fikk det ikke ordentlig frem på bildet. I morgen har jeg en helt ny rfsu tidligtest, og det er den samme jeg fikk helt klart svar på sist.

Jeg ser den! Sånn der ser min også ut, men fikk det ikke ordentlig frem på bildet. I morgen har jeg en helt ny rfsu tidligtest, og det er den samme jeg fikk helt klart svar på sist.

Jeg har ikke flere tidligtester igjen. Men har flere vanlige. Så mulig jeg svir av en slik i morgen.

Har også en 2-pakning med digitale.
Har et lite håp om å kunne få utslag på en digital i morgen, så den kan være en del av farsdagsgaven til mannen min.
Men spørs vel om en digital vil slå ut enda.

Så kjekt med tester som slår ut :) Klarte ikke å holde meg selv, er bare 7 dpo I dag. Prøvde på 2 vanlige og skimtet såvidt skygge på begge. Kjøpte 3 tidligtester I dag, måtte prøve på en nå i sta. Svak skygge der og, men ser helt blenda ut på bilde :rolleyes: ellers er det bare ønsketenkning :hilarious: Skulle være så flink og holde meg til IKM. Det går bare ikke :wacky:

Så kjekt med tester som slår ut :) Klarte ikke å holde meg selv, er bare 7 dpo I dag. Prøvde på 2 vanlige og skimtet såvidt skygge på begge. Kjøpte 3 tidligtester I dag, måtte prøve på en nå i sta. Svak skygge der og, men ser helt blenda ut på bilde :rolleyes: ellers er det bare ønsketenkning :hilarious: Skulle være så flink og holde meg til IKM. Det går bare ikke :wacky:

Ikke lett å holde seg når vi er flere andre som starter tidlig.
Blir spennende å se de neste dagene!

Ikke lett å holde seg når vi er flere andre som starter tidlig.
Blir spennende å se de neste dagene!
Enig! Det er umulig å la være å teste:hilarious: tror ikke det går å vri å vende mer på den testen jeg tok i morges:hilarious:
Håper på utslag i morgen:rolleyes:
Spennende å følge dere andre som tester!

Den nederste testen er fra idag(11dpo) og den øverste er fra onsdagen, da det kom en svak skygge strek.

Bilde er tatt flere timer etter att nye testen ble tatt, så begge er tørket.
Er vel mest sannsynlig en ny skyggestrek. Tar ny imorgen uansett.

hva trur dere?

Vedlegg

• 5CFE3699-BAA8-4C27-A3B0-916600D2ADEC.jpeg
    5CFE3699-BAA8-4C27-A3B0-916600D2ADEC.jpeg
    30,3 KB · Visninger: 122
Enig! Det er umulig å la være å teste:hilarious: tror ikke det går å vri å vende mer på den testen jeg tok i morges:hilarious:
Håper på utslag i morgen:rolleyes:
Spennende å følge dere andre som tester!

Krysser fingrene for strek hos deg i morgen!

Den nederste testen er fra idag(11dpo) og den øverste er fra onsdagen, da det kom en svak skygge strek.

Bilde er tatt flere timer etter att nye testen ble tatt, så begge er tørket.
Er vel mest sannsynlig en ny skyggestrek. Tar ny imorgen uansett.

hva trur dere?
Jeg har troen :)

Med mine to første så testa eg aldri før etter ikm, hadde aldri nokon tegn på graviditet uten om at mens ikkje dukka opp :)
Testa negativt på cbd 12 dpo no sist gang og positivt 14 dpo, så trur eg og produserer hcg seint.

Tenkte å kjøpe meg ein tidligtest idag, har fått blenda på vanligtester så langt :nailbiting:
Hei. Har du testet mer?

Back
Topp