Ikm v.46 <3

6 dpo i dag. Har vært hjemme fra jobb hele uken pga sykdom og tiden har gått så sakte :rolleyes: Håper jeg kan jobbe igjen på mandag så jeg får noe annet å tenke på:D Litt småkvalm ved frokost i dag, men litt tidlig for graviditetssymptomer vel? Ellers ingen farge på utfloden i dag!
Hvordan går det med dere andre? :):Heartred

Min var like svak på 7DPO ved forrige svangerskap (som dessverre endte i MA). Så jeg har troen! :joyful:

Leit å høre om MA, håper det går veien denne gangen :Heartred

Jeg tenkte egentlig at 7dpo var aaaalt for tidlig å teste, men jeg fikk en typisk graviddrøm i natt. Føltes helt ekte og jeg var redd da jeg våknet. Drømte at datteren min hadde blitt til en (størrelse 2 år) varulv, og at hun begynte å riste og ule når jeg holdt henne ut under månen, og hun prøvde å spise oss og sånn :happy090

Ikm er i morgen eller mandag... Har litt forskjellig lengde på syklus (skal sies at jeg ikke har testet mtp EL)... Hadde el-slim i 3 dager ish....

Lurer på om håpet er ute?
Håpet er ikke ute før tanta kommer :D

Leit å høre om MA, håper det går veien denne gangen :Heartred

Jeg tenkte egentlig at 7dpo var aaaalt for tidlig å teste, men jeg fikk en typisk graviddrøm i natt. Føltes helt ekte og jeg var redd da jeg våknet. Drømte at datteren min hadde blitt til en (størrelse 2 år) varulv, og at hun begynte å riste og ule når jeg holdt henne ut under månen, og hun prøvde å spise oss og sånn :happy090

Off, litt ekkel drøm da. Men kanskje er godt tegn på graviditet.

7DPO er tidlig ja, og det er ofte vanskelig å vite om det er skygge eller skikkelig strek. 8DPO er i grunn det tidligste jeg har gått skikkelig strek.

Her er mine fra sist graviditet.
7DPO
E66607BE-37B1-4659-972A-F53C0D089EAC.jpeg

8DPO
A40F0F35-25D5-4B14-A558-9ECD226085AD.jpeg

Last edited:
Off, litt ekkel drøm da. Men kanskje er godt tegn på graviditet.

7DPO er tidlig ja, og det er ofte vanskelig å vite om det er skygge eller skikkelig strek. 8DPO er i grunn det tidligste jeg har gått skikkelig strek.

Her er mine fra sist graviditet.
7DPO
Vis vedlegget 340026
8DPO
Vis vedlegget 340027

Ååh, men det er lovende, for den 8dpo der er jo veldig synlig! Nå er jeg veldig spent på i morgen!

Hehe, det har rett i :D Bra jeg skal på hyttetur i dag til i morgen, så får jeg noe annet å tenke på litt...... Skikkelig slitsomt dette her :(

Har du testet?
Ja, det tar virkelig på! Jeg fikk blenda test i morges, men jeg hadde ikke forventet annet. Er bare 9dpo!

Ååh, men det er lovende, for den 8dpo der er jo veldig synlig! Nå er jeg veldig spent på i morgen!

Ja, ikke sant. Den gikk fra skygge til ganske synlig på en dag sist.
Spent på dine vegne for i morgen! Krysser fingrene.

Ja, det tar virkelig på! Jeg fikk blenda test i morges, men jeg hadde ikke forventet annet. Er bare 9dpo!
Det er fortsatt tidlig ja :) Med sønnen min fikk jeg positiv test 3 dager etter ikm(skal sies at jeg testet kun et par-tre dager før ikm og den var blenda), men jeg var på reise så ikke lett å teste før jeg kom hjem... Med datteren min vet jeg når jeg hadde el, i og med at hun ble unnfanget da sønnen min var 2 mnd hehe.... Så har aldri vært en prøver før, men mistenker at jeg produserer lite hcg før etter ikm... Men er ikke sikker.. det er det lille håpet som holder meg oppe :)

Når skal du teste igjen da? :)

Det er fortsatt tidlig ja :) Med sønnen min fikk jeg positiv test 3 dager etter ikm(skal sies at jeg testet kun et par-tre dager før ikm og den var blenda), men jeg var på reise så ikke lett å teste før jeg kom hjem... Med datteren min vet jeg når jeg hadde el, i og med at hun ble unnfanget da sønnen min var 2 mnd hehe.... Så har aldri vært en prøver før, men mistenker at jeg produserer lite hcg før etter ikm... Men er ikke sikker.. det er det lille håpet som holder meg oppe :)

Med mine to første så testa eg aldri før etter ikm, hadde aldri nokon tegn på graviditet uten om at mens ikkje dukka opp :)
Testa negativt på cbd 12 dpo no sist gang og positivt 14 dpo, så trur eg og produserer hcg seint.

Tenkte å kjøpe meg ein tidligtest idag, har fått blenda på vanligtester så langt :nailbiting:

Da er det jo fortsatt håp! Noen produserer jo hcg senere enn andre :)

Dette blir mitt første barn og jeg har derfor ingenting å sammenligne med. Men tenker jeg tar en ny test hver morgen, helt til tanta (forhåpentligvis ikke) kommer!

Synes jeg ser en svaaaaaak strek, men usikker på fargen... Ser noen andre kanskje et eller annet? Eller er det bare skygge?

Vedlegg

• 57FD8996-C12C-484A-AF97-CA87A89C595B.jpeg
    57FD8996-C12C-484A-AF97-CA87A89C595B.jpeg
    38,9 KB · Visninger: 133
8dpo i dag, tok Metode tidlig gTest og den var veldig negativ. Aaaalt for tidlig, jeg vet, men når jeg har lest om folk som har fått utslag fra 7dpo måtte jeg prøve... Hadde vært gøy med en positiv test til farsdagen på søndag, men det tar dem tiden det tar. IKM forventes 11-12nov.

Min kjære (har en datter fra før, straks 8år) sier at vi ikke prøver aktivt nå, men skjer det så skjer det. Jeg har et visst kontrollbehov så jeg skrur opp sjarmen noen hakk når eggløsning er nær :angelic: Jeg kan ikke tro at jeg skriver dette, jeg er jo livredd for alt som har med graviditet, fødsel og «4 trimester» (månedene kroppen går gjennom renselse osv). Det skal dog sies at jeg unngår det meste jeg er redd for, men når jeg står i det så håndterer jeg mange ting bedre enn forventet.

Back
Topp